czwartek, 30 maja 2013

Na zamówienie i nie tylko.

Ostatnio pewna Pani znajdując moją biżuterię na Allegro poprosiła o zrobienie zwyczajnych kolczyków z koralików. Podała w jakiej mają być kolorystyce. O to co wyszło:

Żółto turkusowe.


Malinowe.


Oraz miętowe.


Ogólnie zrobiłam jeszcze mały komplet, ponieważ zostały mi turkusowe filcowe kulki, a niestety od kilku miesięcy nie ma już wełny w tym kolorze w hurtowni. To już nie na zamówienie.




W czerwcu zaopatruje się w igły (moje cienkie się połamały) i będę kłuć i kłuć :)

Jeszcze jedna sprawa. Otrzymałam kolczyki z wygranej na srebrnej agrafce. Niestety dotarły w tragicznym stanie. Nie dość, że sztyfty zupełnie odpadły to jeszcze się powyginały. Szkoda nawet ich pokazywać. Nie mniej cieszę się, że brałam udział w tym konkursie :)

Uciekam, bo pogoda dzisiaj wyjątkowo piękna :)

12 komentarzy:

  1. wszystko śliczne jak zawsze, malinowe bardzo mi się podobają, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne te kolczyki i komplecik! Świetne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. żółte kolczyki fajnie się łączą z drugim kolorkiem, czerwone świetne takie w moim stylu :) a komplecik filcowy super! zaskakują mnie czasem połączenia tych kolorów które wyglądają genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne te kolczyki i komplet świetnie zgrany kolorystycznie. Przykro mi z powodu kolczyków z wygranej... Może da się jakoś naprawić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Da się posklejać :) Tylko powinny być lepiej zabezpieczone moim zdaniem.

      Usuń
  5. Koralikowe twory bardzo fajnie Ci wyszły:)

    OMG, Współczuję Ci:( Szkoda, że się nie nacieszysz kolczykami:(

    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie są świetne:) Podoba mi się kolorystyka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. komplecik ma piekne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  8. turkusy skradły mi serce :-)

    OdpowiedzUsuń