środa, 15 maja 2013

Moje poczynania i podziękowania :)

Na wstępie, to co wczoraj stworzyłam. Bransoletka i kolczyki z filcu (tym razem nie z kulek) w kolorze grafitowym i czerwonym.




Zrobiłam też dwie pary kolczyków. Z kwiatuszkami...


oraz bez wyfilcowanych ozdób :)


Muszę jeszcze pochwalić się prezentem, który dostałam od Malwiny. Komplety są śliczne. Wyobraźcie sobie, że zrobiła ona dla mnie te cuda tak bez powodu :) Dziękuję Ci bardzo!
Zajrzyjcie do niej koniecznie!



Oczywiście aparat tego nie wychwycił, ale komplety są brązowo beżowe :)

A na koniec chciałam wam serdecznie podziękować za wszystkie głosy oddane na mnie w konkursie Danio. Głównej nagrody nie wygrałam, ale za to udało mi się zdobyć USB :) 
Bardzo wam dziękuję!

Pamiętacie, że zbliża się Dzień Matki? Macie już prezenty dla swoich mam? Ja już coś wykombinowałam :)

To tyle na dziś. Udanego dnia!

13 komentarzy:

  1. Bardzo fajna biżuteria! Ciekawie wyglądają te zrolowane elementy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. biżuteria bardzo mi się podoba i oczywiście gratuluję wygranej:))pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. te z kwiatuszkami są słodkie:) cudne prezenty:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się,że się kompleciki podobają:)Oczywiście Twoja biżutka śliczna a te rolowańce bardzo ciekawe:)Szkoda,że nie ma głównej nagrody,ale usb też dobre:)gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne to połączenie czerwieni z szarością! Wygląda super :) fajne te kolczyki Ci wychodzą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super , najbardziej podoba mi się komplet czerwono - niebieski , pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny zestawienie kolorystyczne ostatnich kolczyków. Podobają mi się bardzo te kolczyki. Pozostała biżuteria też bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny ten pierwszy komplet :) Wszystko podoba mi się niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne nowości! Czerwień i szarość bardzo ładne zestawienie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne rzeczy, a najbardziej mi się te niebieskie kolczyki z kwiatuszkami. Są po prostu mega w moim stylu i aż mam ochotę przytulić je:)

    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne i takie różne :))

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawy komplecik :) doór kolorów równie ciekawy i fajny a kolczyki z brązową kulką to tym razem moje faworytki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne prezenty i urzekający komplet. To mój faworyt :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń