piątek, 17 maja 2013

Kolorowo - pomidorowo :)

Jakiś czas temu postanowiłam, że spróbuję zrobić zapinane korale. Zakupiłam wszystkie potrzebne rzeczy i się udało :)
Teraz do moich tradycyjnych tasiemek dojdzie linka jubilerska.
A o to efekt...kolorowe korale:



Tym razem bransoletka też jest zapinana.


Kolczyki natomiast zawiesiłam na łańcuszku.


Wykonałam jeszcze kolczyki pomidorki :) Przyznam, że jestem z nich zadowolona.



Mam pewien ambitny pomysł, ale najpierw muszę zaopatrzyć się w masę cienkich igieł, bo będzie dużo kłucia :) Mam nadzieję, że to co widzę w głowie przeniesie się na kulki :)

Witam nowe obserwatorki i bardzo dziękuję wam wszystkim za przemiłe słowa pod moimi postami :)

To tyle na dziś. Udanego weekendu i do następnego napisania :)

7 komentarzy:

  1. Kuj kuj :))). Pomidorki skradły moje serce :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Korale koloru kolorowego :D Śliczne połączenie tych kolorów ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. no piękne:) ale pomidorki są zabójcze:P

    OdpowiedzUsuń
  4. zgadzam się pomidorki są rewelacyjne!!!pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne te pomidorki:) Ja często robię korale na tasiemce i mocuję je w łapaczkach (tak jak ty linkę jublilerską). Też się dobrze sprawdza. Do tasiemek mam sentyment i bardzo lubię ich używać.

    OdpowiedzUsuń
  6. kolorki korali troche nie moje ale wiadomo każdemu inne :) a pomidorki SUPER!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomidorki. Korale jak zawsze - ładne kolory.

    OdpowiedzUsuń