wtorek, 14 maja 2013

Kolczyki ze wzorkami.

Tak jak pisałam w poprzednim poście zrobiłam nowe kolczyki. Są inne niż te, które tworzyłam dotychczas.

Kulki zawsze filcuję na mokro. Moim zdaniem jest to prostszy sposób. Kulki są bardziej zbite i odstaje im mniej włosków. Filcowałam kiedyś igłą, ale mi pasuje bardziej metoda z wodą i mydłem :) Wiadomo, każdy wyrabia sobie swoje sposoby...podziwiam osoby, które filcują kulki igłami :)
 W każdym razie kulki są robione tradycyjnie, jak to u mnie, natomiast wzorki na nich robiłam igłą (przy czym jedną złamałam nad czym bardzo ubolewam, ale to chyba na szczęście co? :D)
Uważam, że efekt jest zadowalający i wcale nie znudziło mi się "wzorkowanie" na kulkach...myślę tylko nad nowymi wzorami :) Muszę tylko trochę poćwiczyć :)

Na zdjęciu poniżej "maczki skąpane w słońcu".


Kolejne to winogrona.


Następnie kolczyki z motywem biedronki, chociaż przypominają też trochę piłki :)


Pomarańczki...


No i zwykłe, ale w ładnych kolorach fuksji i kobaltu.


Wszystkie kolczyki dostępne już są na Allegro a niedługo wrzucę je na Agrafkę. 

Ps. Pytanie do filcujących: wiecie gdzie można kupić nie za drogie igły do filcowania? Koło mnie w pasmanterii jest jedna za 10zł (!) a tam gdzie do tej pory kupowałam przez internet chcą dużo za wysyłkę...Może macie jakieś sprawdzone źródła?

Uciekam zajrzeć do was i myśleć nad kolejnymi wzorkami :)

16 komentarzy:

  1. Zakochać się można "na okrągło"
    Igły kupuję na allegro

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne kolczyki! Faktycznie najpierw pomyślałam, że to piłki, dopiero później doczytałam, że biedronki :) A gdzie praca na moje wyzwanie? :P
    Co do kupna to na Facebooku jest wiele grup, na których mogłabyś zapytać. Na przydasiowym bazarku na przykład :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny pomysł...muszę pomyśleć co by tu wyfilcować na Twoje wyzwanie :D Mam jeszcze czas do 19.05 :)

      Usuń
    2. Chyba przedłużę termin, więc spokojnie ;) Możesz wyfilcować obrazek jakiś ;) Herb domu hahaha... To by dopiero ambitna praca była ;D

      Usuń
    3. A wiesz, że chciałam? :) Ale na razie to nie na moje nerwy :)

      Usuń
  3. ale swietne! pomarańczki sa boskie! a różowo kobaltowe mają cudne kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bombowe kolczyki:)ostatnio igły 7 szt kupiłam za 10 zł.info masz na mailu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja filcuję na sucho,bo na mokro mi wychodzą mniej zbite i często te nieładne łączenia mi wychodzą...muszę to dopracować,skoro mniej nitek wychodzi:)

      Usuń
    2. No właśnie każdy ma swój sposób :) Mi filcowanie na sucho idzie strasznie długo...

      Usuń
  5. Pięknie je wykonałaś. Myślę, że zdecydowanie powinnaś wykonać więcej takich par. Fajnie się prezentują takie kolczyki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomaranczki i biedronkinto moje faworytki ! ;) ja narazie przy spiralkach zostaje :-) co do igielek to ja niestety rowniez w sklepie u siebie w miescie kupuje jakies 8zl kosztuje jedna

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja Cię podziwiam za taką ilość kulek. Ja też robię na mokro ale nie lubię robić kulek, mimo że bardzo mi się podobają wyroby z kulek. Kolczyki ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne Ci wyszły, ciekawe pomysły :)). Ja filcuję igłą i przy kulkach zawsze mam pokaleczone palce. Strasznie drogie igły 10 zł, o zgrozo. Ja kupuję za 5 zł w sklepie. (mają też stronę internetową, koszt przesyłki do 100 g - 8,50)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie potrafię, ale jak zrobić samą kulkę to jestem w stanie sobie jeszcze wyobrazić i czytałam :D ale jak Ty jeszcze te wzory piękne robisz to już nie ogarniam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O MATKO, jakie cuda zrobiłaś!!! Przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń