piątek, 3 maja 2013

Kilka nowości...uwaga, sporo zdjęć :)

Tak jak pisałam ostatnio postanowiłam opublikować post z kilkoma kompletami, żeby nie zanudzać was pojedyńczymi sztukami :) Zacznę od czerwieni i szarości, które nigdy się nie nudzą, zawsze są modne i właściwie do wielu rzeczy można je dobrać.


Drewniane czerwone koraliki i filcowe kulki świetnie razem wyglądają.


Podczas tworzenia zmieniłam koncepcję...chyba nie wyszło tak źle :)



Kolejny komplet to trochę jesienna kolorystyka, ale ja takie odcienie lubię nosić przez cały rok.




A na koniec najświeższe dzieło. Bardziej wiosennie, ale dalej z moim ulubionym szaraczkiem :)


Posrebrzane dodatki dodały trochę elegancji. Zakupiłam też ostatnio małe kwiatuszki, które moim zdaniem nadały wiosennego charakteru.




Który komplet najbardziej wam się podoba? Teraz kombinuję z czym jeszcze połączyć pomarańcz i szary :)

Przy okazji dziękuję wam za oddanie głosów na mój wierszyk z poprzedniego posta. Można jeszcze głosować jakbyście miały ochotę :) Uzbierałam już 54 punkty. 

Cieszę się, że jesteście! Pozdrowionka!

13 komentarzy:

  1. Hmm ciężki wybór...ale ten ostatni chyba najbardziej wiosenny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardziej od szarości z pomarańczą podo ba mi się szarość z czerwienią :) wsumie neiwiem czemu :) i drewniane koraliki również bardzo mi się podobają w połączeniu z filcowymi choć te metalowe również mają swój urok , poprostu zupełnie inny efekt daja, co do jesiennego kompleciku to osobna kategoria bo bardzo lubię i jesień i jej barwy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mi najbardziej podoba się pierwszy komplecik:) chodź wszystkie ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się połączenie szarości z jaskrawymi kolorami. Wszystkie kompleciki są bardzo ładne, jednak pierwszy szczególnie przypadł mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne kompleciki! Ciekawie wygląda ten pierwszy, z drewnianymi koralami.

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie śliczne, ale najbardziej podoba mi się pierwszy:))pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne są! Ja uwielbiam połączenia z czerwienią, ale wszystkie by mi pasowały :) lecę oddać głos na wiersz!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow BEAUTIFUL!!!! I like your blog! would you like to follow each other with GFC and Bloglovin?
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Przecudne kompleciki, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szary z czerwienią jest świetny :)), i pomarańcz z szarym również fajne połączenie

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie mi się podobają:)..i racja, że drewniane koraliki świetnie pasują do kulek:)

    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Cześć, robisz tak piękne rzeczy, że powinnaś wziąć udział w tym konkursie. Wystarczy, że wyślesz zdjęcie jedengo ze swoich cudeniek, a możesz pojechać do Włoch.

    Buziaki i pozdrawiam
    https://www.facebook.com/KsiazkoSfera?sk=app_438403016253838&app_data

    OdpowiedzUsuń