poniedziałek, 27 maja 2013

Elegancki komplet i kilka informacji :)

Dzisiaj mam wam do pokazania komplet, który powstał w sumie przypadkiem. Wzięłam do ręki turkusowe kulki filcowe i zastanawiałam się co z nich zrobić. Patrzyłam na półprodukty chyba z dziesięć minut układając co chwilę inny wzór. Nasunęły mi się fioletowe koraliki, które sporo czasu leżały w pudełku. Wcześniej ich nie używałam i w sumie jakoś nie miałam na nie pomysłu, więc przekładałam je z jednego miejsca na drugie. Jednak nadszedł dzień, w którym mnie olśniło i pozwoliłam fioletowym koralikom, żeby miały swoje 5 minut. Połączyłam je z filcowymi kulkami w kolorze pudrowego różu i powiem wam, że efekt mnie zaskoczył. Turkus odszedł na dalszy plan, ale i z niego coś powstało.

Miała być sama bransoletka i kolczyki, ale jednak dołożyłam korale :)






Jeszcze chciałam się wam pochwalić co wygrałam u Gosi.
Piękne zawieszki :)



Gosiu bardzo Ci dziękuję za te prezenty :)

Przy okazji jeszcze jedno chwalipięctwo :) Brałam udział w konkursie na srebrnaagrafka.pl z okazji Dnia Matki. Nie wygrałam nagrody głównej czyli zestawu kosmetyków, ale udało mi się wygrać nagrodę pocieszenia w postaci kolczyków (jeszcze ich nie otrzymałam).

Zasady konkursu były proste. Trzeba było wybrać spośród przedmiotów umieszczonych na srebrnej agrafce jeden, który najlepiej nadaje się na prezent dla mamy i uzasadnić swój wybór. 
Wszystkich zwycięzców w tym mnie możecie zobaczyć TUTAJ.

Ja wybrałam pudełeczko GOSI ze Starego Pianina. Uzasadniłam, jak to ja, wierszykiem :)

Każda mama posiada szpargały
co zmieniają miejsce w domu przez rok cały.
Z jednego woreczka do drugiego rzucane
rozparowane kolczyki, naszyjnik pozrywane.

Mamine bibeloty kochane przez córki
w szafkach i szufladach nie mają z górki.
Gubią się czasem lub niszczą niestety.
taki jest los biżuterii kobiety.

Lecz można sprawić prezent na Dzień Matki
kupić szkatułkę w lawendowe kwiatki.
Nie tylko przydatna będzie na różności,
ale też zachwyci wyglądem swym gości.


Dziękuję wam wszystkim za uwagę i przeczytanie mojego wyjątkowo długiego posta :)
Przesyłam wam moc buziaków!


12 komentarzy:

  1. śliczne połączenie kolorków w biżuterii:))I dziękuję za piękny wierszyk na cześć mojego pudełeczka:)pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny komplecik:)gratuluję zawieszek-też o nie walczyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny komplet! Świetne kolory

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam ten odcień różu w Twoich koralach! piekny komplecik:) i gratuluje wierszyka i nagrody:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny komplecik. Świetnie wygląda połączenie filcu z innymi koralikami. Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny wierszyk :)), masz wiele talentów :)). Komplecik jak zawsze udany :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Komplet świetny, uwielbiam ten kolor! Nie dziwię się, że dorobiłaś korale, bo cały komplet jest idealny!
    Gratuluję prezentu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie Ci wyszedł ten komplet. Korale w nim śliczne są!

    Gratki wygranych Kochana:)

    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  9. wow. jak nie przepadam szczerze za różem to tutaj ten delikatny w połączeni z koralikami wyszedł naprawdę ślicznie, delikatnie i romantycznie

    OdpowiedzUsuń