niedziela, 26 maja 2013

Dzień Mamusi :)

Nie obchodzę dnia kobiet ani walentynek, ale Dzień Mamy to wyjątkowy czas. Chociaż powinno się miłość do rodziców okazywać codziennie to jednak w zabieganym świecie często o tym zapominamy. Ten Dzień przypomina nam jak ważną osobą jest dla nas mama.

Moja mama to wspaniały człowiek. Zawsze pomocna. Nauczyła mnie wielu rzeczy za co jestem jej wdzięczna. Zawsze mogłam na nią liczyć. Wstawała w nocy gdy miałam koszmary, jeździła po lekarzach gdy byłam chora. Zawsze była ostoją. Miałam wspaniałe dzieciństwo właśnie dzięki niej. A smak pomidorówki zawsze będzie mi przywodził na myśl rodzinne obiady :)

Jak co roku. Dziękuję Ci mamo za wszystko co dla mnie zrobiłaś i za to, że wytrzymałaś ze mną te 23 lata :)
Moi rodzice zaglądają do mnie na bloga, więc na pewno to przeczytają :)

A teraz prezenty, które zafundowałyśmy mamie razem z siostrą. Moja mama ma też w maju urodziny dlatego prezent był z okazji dwóch świąt.

Herbaciarka robiona na zamówienie od Najry



Oraz piękna kartka z cytatem, który sama wybrałam od Zielonej Krówki


Mam nadzieję, że Zielona Krówka mi wybaczy, ponieważ użyłam jej zdjęcia :) Moje jakoś nie chciały oddać uroku tej karteczki.

Raczej nie robię już prezentów innych niż rękodzielniczych. Promuję zatem Hand Made i zachęcam was do zajrzenia do dziewczyn, które zrobiły dla mnie te cudowności.

Wszystkim mamom natomiast życzę aby były zawsze zdrowe i mogły długo służyć dobrą radą dla swoich pociech :)

7 komentarzy:

  1. moja mama też ma w maju urodziny więc dostała dwa prezenty oczywiście rękodzielnicze:)))pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny prezent wybrałaś :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie prezenty są wyjątkowe:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne prezenty :) A czemu zamawiałaś? Sama mogłabyś takie zrobić ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Decoupagem się nie zajmuję, tak samo jak robieniem karteczek :) Mojej biżuterii mama ma już dużo.

      Usuń
  5. Świetne prezenty zrobiłaś mamie.

    Buziaki!:)

    OdpowiedzUsuń