piątek, 5 kwietnia 2013

Ważne informacje! Koniec Google Readera!

Witajcie!

Dziś post czysto informacyjny. Od 01.07 nie będzie już Google Readera a co za tym idzie, zniknie nam gadżet "obserwatorzy". Z tego co wiem już teraz przy zakładaniu nowych blogów nie ma takiej opcji. O tym fakcie dowiedziałam się od jednej z blogowych koleżanek o TUTAJ.

Nie martwcie się jednak. Wszystkich, których obserwujemy możemy skopiować na BLOGLOVIN. Przy zakładaniu konta na tym portalu nasz blogi kopiują się automatycznie. Strona jest łatwa w obsłudze. Wystarczy się tylko przekonać :)

Warto przenieść się tam gdyż w lipcu znikną nam blogi z listy i potem będziemy się szukać po sieci :)

Ja już tam jestem jako Justyna Adrian. Znajdziecie mnie też wpisując mój adres bloga w wyszukiwarkę.

Mam nadzieję, że się przekonacie i założycie sobie konto na Bloglovin.

Pozdrowionka!


8 komentarzy:

  1. Dobrze to wiedzieć, dzięki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że o tym napisałaś :D

    Faktycznie, ten bloglovin to fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no to trzeba się będzie przenieść, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za informacje, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. No i super, że wieść się niesie:)

    Buziaki Kochana!:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma innego wyjścia, dzięki za informację.

    OdpowiedzUsuń