poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Riki tiki kolczyki :)

Witajcie!

Mam wam do pokazania kilka par kolczyków. Są to nowe wzory...wcześniej takich nie robiłam :) Mam nadzieję, że wam się spodobają.

Pierwsze chodziły za mną już od jakiegoś czasu. Miałam w głowie wizję, ale jakoś nie było weny, żeby je zrealizować. Dzisiaj udało mi się zmaterializować mój pomysł. Przyznam szczerze, że jestem z tych kolczyków zadowolona. Na zdjęciu ciężko złapać ich urok, a są na prawdę ciekawe :)


Kolejne to maczki


Następnie kokardki...


Na koniec coś na wzór wisienek


Które podobają wam się najbardziej?

--------------------------------------------------------------------

Dzisiaj tygrys położył się i udawał słodkiego kotka (zostałam przez niego zniewolona i zmuszona do głaskania) :D


Do następnego! :)

10 komentarzy:

  1. wszystkie bardzo ciekawe, ale pierwsze najbardziej mi się podobają:)pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie ładne,ale wisienki skradły moje serducho:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też wisienki najbardziej się podobają :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne, najładniejsze wisienki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zauroczyły mnie kokardki :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne kolczyki , wszystkie mi się podobają, a Tygryski są wszystkie leniwe ( mój kot Tygrys również) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wisienki najbardziej przypadły mi do gustu:) Mojego kota to trzeba głaskać na siłę, sam nie podejdzie do mnie w takim celu. A jaki niezadowolony jest jak wezmę go na ręce - syczy i nerwowo miauczy, jakby działa się mu krzywda.

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście zrobiłaś ciekawe wzory, wszystkie ładne ale maczki i wisienki naj..naj.. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kokardki moje ulubione są:)

    Tygrysek słodki!!!:))

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja jestem za wisienkami :)), i jak tu odmówić mruczusiowi :))

    OdpowiedzUsuń