wtorek, 16 kwietnia 2013

Rasta komplet i mała poprawka.

Witam was serdecznie!

Zauważyłyście, że nie mamy już czterech pór roku? Jeszcze tydzień temu było zimno i leżał śnieg a dzisiaj jest 20 stopni. Tak jakby zima przeobraziła się w lato pomijając zupełnie wiosnę...Ja tam się cieszę bo zimna nie lubię :) Jesień natomiast w zeszłym roku była bardzo krótka, więc praktycznie z lata przeszliśmy w zimę...

----------------------------------------------------------------------------------

A dzisiaj mam dla was komplet z kolorze rasta! Nie jestem fanką tego stylu, ale to zestawienie kolorystyczne (nieśmiało przyznam) nawet mi się podoba :)


Dodałam czarne drewniane koraliki, co myślę, zgrabnie uzupełnia całość.



Pamiętacie moje kolczyki z poprzedniego posta? Te czarne z maczkami?...Po dłuższym zastanowieniu i przyjrzeniu się im stwierdziłam, że czegoś im brakuje...coś bym zmieniła. No przecież warto udoskonalać swoje wyroby :) Zmieniłam więc trochę. Obszyłam je zamiast sklejać co myślę wygląda o niebo lepiej. Łodyżki też są wyszyte...tamte były zbyt masywne i jakieś takie...


Dla chętnych do posłuchania ładna piosenka :)



Trzymajcie się ciepło :)

9 komentarzy:

  1. Fajnie przerobiłaś te makowe kolczyki a komplet jest świetny.

    Gdybyś tylko wpadła do mnie w jakiś weekend, to pokazałabym Ci fajne rasta stoisko na Wazemmes. Jeśli lubisz takie klimaty, to poczułabyś się jak w raju:)))

    Buziaki!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rasta jako styl zupełnie do mnie nie przemawia, ale kolorystyka spodobała mi się. Ładnie się komponuje :)
      Gdybyś tylko mieszkała bliżej :) Gdzie ja do Francji :D (chociaż nie ukrywam, że chętnie bym pozwiedzała).

      Usuń
  2. Uroczy komplecik:) Może to on nam przyniósł wiosnę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny ten komplet :D
    moim zdaniem te kolory jak najbardziej do siebie pasują i całość wyszła idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. energetyczne kolory bo i po tej zimie energii potrzeba :) a maczki bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń