poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Nastrojowo :)

Witajcie!

Kulki schną do kolejnych wytworów mojej wyobraźni :) Dla zainteresowanych mała rada...nie polecam robienia korali z mokrymi kulkami. Zdarza się, że farbują siebie nawzajem a do tego nawleczone trudniej potem poprawić, jakby jednak coś odstawało :)

--------------------------------------------------------------------------------------

Wczoraj wychodząc z pracy czułam wiosnę w powietrzu chociaż nie było jeszcze tak ciepło. A dzisiaj rano obudziłam się o 6 tak ptaki mi ćwierkały za oknem :) Może wiosna w końcu znalazła nasz biedny kraj i ulitowała się nad nami? :D

Oby...a poniżej zachód słońca nad Odrą dwa dni temu.


Przyjemnie sobie pospacerować...


Na koniec mała informacja. Po prawej stronie bloga zobaczycie ikonkę FILMWEB . Możecie tam podejrzeć jak oceniamy z Adrianem różne filmy, seriale i ludzi filmu :) Może wy też macie tam konto? Chętnie zobaczę co lubicie...

Natomiast zaraz pod logo na liście umieściłam odnośnik do mojej GALERII. Umieściłam tam moje wszystkie udokumentowane zdjęciowo wyroby. Włącznie z tymi co już się sprzedały.

Zapraszam :)


5 komentarzy:

  1. śliczne nastrojowe zdjęcia:))pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. I mi dziś z rana ptaszki śpiewały, od razu skojarzenia WIOSNA :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne zdjęcia.Pozdrawiam mimo wszystko wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  4. ah zdjęcia zachwycają, porywają, można sie rozmarzyć

    OdpowiedzUsuń