piątek, 19 kwietnia 2013

I po kłopocie :)

Witajcie!

Dałam sobie na razie spokój z filcowymi kwiatkami. Musi mi przyjść na nie wena :) Tymczasem problem ze "złośliwością rzeczy martwych" już minął...

Wczoraj zrobiłam komplet, który nazwałam "jagodowy". Nie wiem czemu jak patrze na niego to tak mi się kojarzy...jakoś tak owocowo :)





Jak wam się podoba takie zestawienie kolorystyczne?

Mam wam jeszcze do pokazania czarne kolczyki :)



A na koniec piękne chmury, które wczoraj widziałam na spacerze. Zdjęcie robione telefonem dlatego trochę "szumi".



Dziękuję za odwiedziny i wszystkie miłe słowa :) 
Pozdrowionka!

13 komentarzy:

  1. kolejny cudny komplet, czarne kolczyki super eleganckie a chmury są niesamowite...

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne połączenie:)a foto nieziemskie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super są te czarne kolczyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zestawienie kolorystyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi też owocowo się kojarzy :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny komplet - bardzo elegancki :)
    Pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny, kolorki takie letnie:))pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolory i cały komplet świetny. Zdjęcia ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komplet jest bardzo fajny. Zestawienie kolorów jak najbardziej ok:)

    aaaale nieeeeebo:)

    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolory Gryffindoru :-) podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  11. oooo ten komplecik podoba mi się niesamowicie fantastyczna kolorystyka faktycznie taka jagodowa, a te kolczyki w dwuch kolorach każdy do tego bardzo fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny komplet, kolorystyka żywa i taka właśnie owocowa :) Bardzo podobają mi się zdjęcia, które pokazałaś.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne, ożywcze kolorki. Przepiękny komplet, aż chce się go zjeść :P
    Pozdrawiam cieplutko i dziękuję za udział w moim candy :)

    OdpowiedzUsuń