środa, 17 kwietnia 2013

Frustracja i trochę zieleni.

Witajcie!

Powiem wam, że dzisiaj się zdenerwowałam. Namęczyłam się, nacięłam...chciałam zrobić brązowo żółty komplet z filcu z wiosennymi kwiatuszkami a wyszło coś, co nawet nie mam odwagi pokazać. Jakoś krzywo, jakoś nie tak...płatki mi się wyginały...klej ciągnął jak glut...

To zdecydowanie nie mój dzień na tworzenie...pokażę wam jednak mój ostatni komplet. Taki zielony, pozytywny...zrobiłam go dwa dni temu, więc nie jest owocem mojej dzisiejszej bezradności :)




Też macie takie dni, że sprzęt z wami nie współpracuje?
Ja dzisiaj oficjalnie jestem obrażona na nożyczki i arkusze filcu! No i jeszcze na klej!

Pozdrowionka :)


13 komentarzy:

  1. śliczności idealne na upominek ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba każdy ma taki dzień:) głowa do góry jutro będzie lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ze mną czasami serwetki nie chcą współpracować. strasznie mnie denerwuje jak się rozrywają. śliczny komplecik pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. no pewnie :D
    ja jak mam gorszy dzień, to czasem mam ochotę wszystko wyrzucić za okno! ale całe szczęście to z czasem przechodzi :)

    komplet bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Komplecik superowy, ach te kolory naładowują super pozytywnie. A gorszy dzień każdy miewa więc głowa do góry - jutro będzie lepiej!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście, że mam takie dni. Wtedy odkładam wszystko, bo wiem, że nie ma sensu zabierać się za cokolwiek. Naszyjnik jest idealny dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj mam takie dni. Nawet te ostatnie. Ale komplet śliczny - bardzo ładna zieleń.

    OdpowiedzUsuń
  8. oj tak sa takie dni ja mam je nawet juz jakis czas i tak wszytsko stoi porozkładane , zaczęte...



    śliczny komplecik, żeby tak sie już i na dworze zazieleniło

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba każdy tak czasem ma :/
    Ale nie poddawaj się.. to minie!
    Trzymam kciuki, żeby szybko :)
    A komplecik śliczny :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  10. W takiej chwili najlepiej od razu wszystko odłożyć i dać sobie spokój ;) też tak mam i od razu wszystko odkładam. Fajny, soczysty komplet :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kolory, wiosna w pełni:) zapraszam do siebie http://unikatart.eu/
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zielono mi:)

    No tak, takie dni nieraz się zdarzają:))

    OdpowiedzUsuń