niedziela, 28 kwietnia 2013

Co Wy na to?

Ja dzisiaj z prośbą. Biorę udział w konkursie organizowanym przez firmę DANIO.

Mały Głód kocha Głodzinkę do szaleństwa
i zrealizuje najlepszy pomysł na to by ją zdobyć. Pomóż mu!

Do wygrania jest Ipad mini, ale też pendrivy :) Lubię takie różne konkursy bo to zawsze wyzwanie. Uczestników jest bardzo wiele, ale warto próbować.

Ja postanowiłam zaproponować Głodowi podryw na wiersz :)

Kiedy facet wiersze plecie
Imponuje wnet kobiecie.
Bo kobiety to stworzenia,
które nawet od niechcenia
Lubią wiersze, czekoladki,
romantyczne świeczki, kwiatki.
A głodzinka - pewnie dama
będzie cała roześmiana
Gdy jej powiesz przy kolacji
Wiersz o Twojej fascynacji
Charakterem jej wspaniałym
Ciałem pięknym, doskonałym.
Jeśli dodasz tulipany
Będzie Twoja mój kochany.
I na przyszłość dam Ci radę
kwiatki kup i czekoladę.
Powiedz szczery wiersz od serca,
a już blisko do kobierca.

Jeśli podoba wam się to co stworzyłam to możecie głosować pod tym linkiem: http://pamietnik.danio.com.pl/pamietnik-malego-gloda/2222
lub klikając TUTAJ.

Oddawać głos można raz dziennie.

Dzięki z góry :)

16 komentarzy:

  1. Justynko, wierszyk jest super:) Już zagłosowałam. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny wierszyk:) Zagłosowałam oczywiście!:)

    Buziaki!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wiersz:) Głos oddany;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny wiersz - zagłosowałam :
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale to wymyśliłaś:)głosik oddany:)będę codziennie oddawać:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście głosik oddany postaram się głosować każdego dnia:))Twój wiersz jest najlepszy!!!Powodzenia:))

    OdpowiedzUsuń
  7. :)) masz talent kochana :)). Głosik oddany trzymam kciuki :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo wam wszystkim dziękuję :) Jesteście kochane :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiersz fajny. Oddałam jeden głosik:)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudny wierszyk, oczywiście głosuje:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana masz talent:) jestem pełna podziwu:) głosik jest:) miłego dnia:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale zdolna dziewczyna !!! Głosuję!

    OdpowiedzUsuń
  13. O prosze ale fajny ten wierszyk :-). No taki podryw dobra rada

    OdpowiedzUsuń
  14. Zagłosowałam :) Widzę, że masz talent nie tylko w filcowaniu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. jeśli jeszcze aktualne- to głosuję!

    OdpowiedzUsuń