poniedziałek, 11 marca 2013

Wyniki Candy!

Witajcie!

Wyniki candy dopiero dzisiaj...mam nadzieję, że mi wybaczycie małe opóźnienie :)

Dziękuję wszystkim za udział i odpowiedź na moje pytania. Wszystkie sobie spisałam i na pewno wezmę pod uwagę w moich planach :)

Nie będę przedłużać...

Losy spisane, więc czas na losowanie :)



A nagroda pojedzie do...



Gratulacje!

Mebelinę proszę o wysłanie adresu na mój e-mail: justynaadrian@gmail.com

Paczuszka zostanie wysłana dopiero po 17.03 ze względu na mój wyjazd. Mam nadzieję, że zwyciężczyni mi wybaczy :)

Tak samo w poprzednim Candy jak i w tym jest mi przykro, że nie mogłam obdarować wszystkich, ale mam zamiar zorganizować kolejny konkurs za jakiś czas.

Pozdrowionka i jeszcze raz dziękuję wszystkim za udział!


11 komentarzy:

  1. Gratulacje i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też tak mam, jak wybiorę zwycięzcę to szkoda mi,że nie mogę obdarować wszystkich. Dziękuję kochana za zabawę, może następnym razem się uda:) I gratuluję zwycięzcy:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i dziękuje za zabawę

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za zabawę, a zwyciężczyni gratuluję.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla zwyciężczyni:) Znów ocieram łezkę:(

    Buziaki kochana!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. aaa.. i jeszcze zapomniałam napisać, że też mam taką miseczkę w PL:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje! Po stokroć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. aaa nie wierze! ale jestem zaskoczona! bardzo się cieszę i już ślę emaila:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje dla Mebelinki ;)))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje wygranej :) sama chciałam wziąć udział ale się nie wyrobiłam :)

    OdpowiedzUsuń