piątek, 8 marca 2013

Ostatni dzień!

Witajcie!

Chciałam wam przypomnieć, że dzisiaj jest ostatni dzień zapisów na moje CANDY.

Kto chciałby dołączyć do zabawy ma jeszcze czas do północy. Wyniki prawdopodobnie będą 10.03 :)


 Niestety ostatnio u mnie wystąpiła susza jeśli chodzi o nowe wyroby. Chociaż mam chęci i pomysły, a nawet sporo nowych koralików to niestety nie mam czesanki. Zawsze kupuję sprawdzoną wełnę od tego samego dostawcy. Mają duży wybór kolorów i wiem, że zawsze będę zadowolona. Jednak od dwóch miesięcy nie mają podstawowych barw. Czarny, czerwony, szary, pomarańczowy to tylko niektóre kolory, których brakuje. Jak się dowiedziałam, nie wiedzą kiedy producent to uzupełni.

Dałam sobie czas do końca marca. Jeśli braki dalej będą występować to będę musiała szukać innego dostawcy. Nie jestem z tego powodu zadowolona, gdyż same dobrze wiecie jak to jest jak coś się sprawdzi. 

Nie mniej z kulek, które mi zostały na pewno po urlopie jeszcze coś stworzę :)

To się wypisałam, a teraz idę delektować się kawą z cynamonem :)

No i oczywiście najlepsze życzenia dla wszystkich kobitek!

5 komentarzy:

  1. mmmm kawa z cynamonem :) to smacznego

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego dobrego i czekam na wyniki:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Kawa z cynamonem to jest to co uwielbiam:) Pozdrawiam i wszystkiego najlepszego z okazji dzisiejszego święta:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem gdzie kupujesz czesankę. Jeżeli chcesz to podam Ci na maila namiary gdzie ja kupuję. Porównamy też ceny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, bardzo chętnie :) justynaadrian@gmail.com

      Usuń