piątek, 22 marca 2013

Nowy komplet oraz kilka słów o Inpoście.

Witajcie!

Ostatni miałam silną potrzebę stworzenia czegoś. Ze względu na to, że kulek mam z każdego koloru po trochu bałam się, że nic nie wykombinuje. Udało mi się jednak zrobić komplet, który mi się podoba. A wam?


Brąz do zielonego pasuje moim zdaniem. Musztardowe koraliki dodają uroku.



A teraz chciałabym napisać kilka słów o instytucji zwanej Inpostem. Innymi słowy to konkurencja Poczty Polskiej. Tak, tak myślę, że słowo "konkurencja" jest jak najbardziej na miejscu. Firma prężnie się rozwija i jak tak dalej pójdzie to poczta straci wielu klientów.

Ostatnio kilka razy skorzystałam z ich usług i przyznam, że jestem zadowolona. Wysłałam nawet przesyłkę z Candy do Mebeliny za ich pośrednictwem i dotarła. Piszę o tym, ponieważ widzę jakie ogromne są koszta wysyłki za pomocą Poczty Polskiej. 7,30zł za polecony priorytet Gabaryt B to stanowczo za dużo. Porównując, ta sama przesyłka (wagowo i wymiarowo) w Inpoście kosztuje 3,80zł. Właśnie tyle zapłaciłam z "polecony ekspress". Paczka dociera w ciągu 3 dni podobnie jak na poczcie.


Plusy Inpostu:

+ Tania wysyłka.
+ Szybka dostawa.
+ Mają swojego listonosza, który przynosi przesyłki do domu, a jak nikogo nie ma zostawia awizo.

Minusy Inpostu:

- Nie dociera do wszystkich miejsc w Polsce ( z tego co się dowiedziałam to rozwijają się i powoli będą w całej Polsce).
- Nie ma możliwości wysyłki za granicę ( Podobno pracują nad tym, żeby była).


Na ich stronie można sprawdzić czy dane miasto jest w zasięgu dostaw oraz gdzie znajdują się paczkomaty. No właśnie, na awizo zawsze jest napisane gdzie można odebrać przesyłkę. Czasem jest to paczkomat. Myślę, że to dobre rozwiązanie bo nie trzeba stać w kolejce tylko po to, żeby coś odebrać. Przyznam, że jeszcze nie odbierałam niczego z paczkomatu, ponieważ koło mnie akurat znajduje się siedziba Inpostu.

W każdym razie, piszę to po to, żeby zachęcić was do skorzystania z ich usług. Wiele z was organizuje rozdania u siebie na blogu. Wiem jakie są koszta wysyłki i myślę, że dobrze jest mieć alternatywę dla Poczty Polskiej. Ja również przez pocztę tracę kupców na biżuterię, ponieważ wysyłka to ponad 7zł czyli prawie tyle co moje niektóre bransoletki. Wprowadziłam, więc możliwość wysyłki Inpostem i myślę, że zda to egzamin.

A wy korzystałyście już z ich usług?

Pozdrawiam was i dziękuję, że dotarłyście do końca :)


14 komentarzy:

  1. Komplet bardzo ładny kolorystycznie. Superowy!
    Nie korzystałam z Inpostu, ale uważam, że warto wypróbować, bo Poczta Polska coś często się ślimaczy i gubi rzeczy o.O

    Buziaki:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mi ostatnio zgubili przesyłkę zagraniczną, ale na szczęście się znalazła :) A wcześniej zostawili awizo do paczki, która już przynieśli do domu...

      Usuń
  2. bardzo łADNY KOMPLECIK, PODOBA MI SIĘ MIESZANIE KOLORÓW W JEDNYM KORALIKU:)

    OdpowiedzUsuń
  3. hm... niedaleko mnie stoja paczkomaty muszę się tym zainteresowac bo poczta faktycznie swoimi cenami coraz bardziej zniechęca i odstrasza, także fajnie że o tym piszesz :)

    a komplecik bardzo fajny, kolorki ładnie stonowane, użekły mnie zwłaszcza brązy :) włąśnie rozwijam w sobie miłość do filcowania więc podziwiam i mam nadzieje, że mi równiez zaczną wychodzic nienajgorsze bizutki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest dużo taniej, a paczkomaty to podobno prosta sprawa :)

      Usuń
  4. bardzo zgrabny komplecik :)). Ja korzystam z poczty Polskiej ale ostatnio znacząco podnieśli ceny kiedyś przesyłkę wysyłałam za 5 zł teraz ta sama waga a koszt już 7,30 drogo, trzeba będzie się przekonać do Impostu - pewnie wystarczy tylko spróbować raz, a później już pójdzie,:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz mi, że warto. Ja się przekonałam :)

      Usuń
  5. no teraz już widzę posta na liście blogów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się naprawiło. Mam nadzieje, że tak już zostanie :)

      Usuń
  6. Ceny poczty są zabójcze, dobrze, że rośnie im konkurencja i pewnie też będę korzystać z ich usług, piękny komplecik, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny komplet:) Kolory fantastycznie współgrają:) Ja na razie mało wysyłam więc wszystko idzie pocztą, ale jak będe potrzebowała więcej to pewnie się nad Inpostem zastanowię.

    OdpowiedzUsuń
  8. Komplet jest bardzo fajny :)
    Jeszcze nie korzystałam z usług inpostu ale myślę, że w końcu spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Komplet super, bardzo mi się podoba, a połączenie kolorów moim skromnym zdaniem jak najbardziej udane :)

    OdpowiedzUsuń