niedziela, 24 marca 2013

Koci gadżet i problem z bloggerem.

Witajcie!

Ostatnio miałam dość poważny problem z bloggerem. Moje posty nie były widoczne dla moich obserwatorów. Pół dnia wczoraj wertowałam różne fora i pomoce, żeby temu zaradzić. W końcu udało się. Nie wiem czy za sprawą moich działań czy po prostu była to awaria google. Wiem, że ludzie od zeszłego roku mają z tym problemy...W każdym razie mam nadzieję, że kolejne posty będziecie już widzieć i, że to się nie powtórzy :)

Post o Inpoście dodałam 22.03 a wyświetlił się u was dopiero dzisiaj.

Musiałam usunąć też mojego posta o wełnie. Były jakieś błędy i blog wariował...

No...ale ja tu nie po to by się żalić tylko chwalić :) Miesiąc temu na blogu Amyszki znalazłam super koci gadżet. O TUTAJ. Zapragnęłam mieć taki sam. Na Allegro kosztował około 70zł z wysyłką...pomyślałam, że może za granicą będzie tańszy...nie pomyliłam się. Znalazłam na ebayu, przesyłka darmowa prosto z Chin :D Kosztował mnie trochę ponad 16zł...





Jeśli, któraś z was zapragnęłaby taki gadżet (ja wybrałam czarny pasek, ale można zakupić inny kolor) to zapraszam na stronę sprzedawcy o TUTAJ. Przyznam się wam, że miałam z nimi bardzo dobry kontakt. Szybko odpowiadali na e-maile.

Na koniec dzielę się z wami wirtualną kawą z bitą śmietaną i cynamonem. Ostatnio często ją piję :) 


Zanim zrobiłam zdjęcie to bita śmietana trochę mi opadła :)

Pozdrowionka!




28 komentarzy:

  1. Chętnie poczęstuję się kawką, aż mi ślinka pociekła, tak cudnie wygląda. Pobiegłam i ja sobie zrobić, niestety bitej śmietany nie mam, więc moja tak apetycznie nie wygląda :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy najbliższej okazji kup sobie i spróbuj :) Zdradzę Ci sekret...w Lidlu jest o połowę tańsza bita śmietana niż w innych sklepach :D

      Usuń
    2. to już wiem co kupię w sobotę w Lidlu :)
      zegarek jest prześwietny :)

      Usuń
  2. napiłabym się takiej kawki:))pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny zegareczek i jaka tania cena - dla chcącego nic trudnego :)). Kawka wygląda przepysznie, lubię bitą śmietanę :))

    OdpowiedzUsuń
  4. jak udało Ci się zaradzić temu problemowi z bloggerem? Bo właśnie mam to samo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie robiłam wiele rzeczy, ale zadziałało jak zrobiłam to:
      Ustawienia - Inne - Włącz linki tytułów i załączników: musi być zaznaczone TAK.

      Jeśli masz tak zaznaczone to odznacz na NIE, zapisz i znów zaznacz TAK.
      Prawdopodobnie to google ma problemy techniczne. Powodzenia :)

      Usuń
    2. Wielkie dzięki, zaraz spróbuję :)

      Usuń
  5. mmmm ta kawa na koniec...ależeś smaka narobiła :) a kotek fajniutki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może na figurę nie wpłynie dobrze, ale za to kubki smakowe będą zadowolone :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Też tak uważam :) Zwyczajny, ale ma coś w sobie.

      Usuń
  7. Świetny! Szkoda tylko że ja nie noszę zegarka :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie noszę :) Ten jest bardziej jako ozdobna bransoletka jak dla mnie, bo i tak jak sprawdzam godzinę to sięgam po telefon :)

      Usuń
  8. Świetny zegarek:) Kawusia powiadasz? A ja mam ostatnio bziko fiołka na punkcie herbaty:)

    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Herbaty nic nie przebije :) To mój napój numer 1... Ja kawę piję rzadko a jak już to bardziej mleko z kawą :D Jednak po dodaniu bitej śmietany i cynamonu oprzeć się nie można :D

      Usuń
  9. Kawka? i to jeszcze taka apetyczna, poproszę z podwójna porcją śmietanki:)
    Pozdrawiam!
    Miło tu u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mmm to co koty lubią najbardziej! Ale z ta ceną to szaleństwo! Fajnie, że pokombinowałaś ;)
    taką kawę ze śmietaną to bym wypiła, oj... Ale trochę staram się ograniczać na lato ;)
    Problemy z bloggerem na szczęście z czasem rozwiązują się i nie powodują wiekszych kłopotów, choć są niepokojące i uciążliwe. Dobrze, że juz w miarę ok!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blogger ma często jakieś mniejsze i większe problemy a pracownicy google nie odpowiadają na pytania. Na szczęście większość sama się rozwiązuje i nie trzeba długo się denerwować :)

      Usuń
  11. Fajny gadżet :) A takiej kawki to bym się chętnie napiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś uda nam się napić :) A gadżet na prawdę super wygląda :)

      Usuń
  12. też kiedyś przeżyłam problemy techniczne bloggera -zniknął cały napisany post i tak bardzo było mi go żal!
    na szczęście nie ma ich aż tak często... świetny zegarek! a kawa -mniam

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki za kawę, zegarek uroczy - a z bloggerem czasami jest ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zegarek świetny, bardzo mi się podoba ;-))

    OdpowiedzUsuń