środa, 20 marca 2013

Jestem, żyję :)

Witajcie!

Ostatnio mało pisałam na blogu, ale to za sprawą urlopu, na którym przyznam odpoczęłam jak nigdy :) 
Miałam to szczęście, że dopiero jak wróciłam to na drugi dzień zaczął padać śnieg i przestać nie może. Kurcze, co się dzieje z tą pogodą. W depresje można popaść...ciągle tylko zimno, wiatr, śnieg...

W końcu udało mi się zamówić wełnę. W moim sklepie pojawiły się kolory, których potrzebowałam. Także czekam na dostawę i już niedługo pojawi się dużo nowych wyrobów :)

A tymczasem zostawiam was z wiatrakami, które można zobaczyć na trasie Szczecin - Świnoujście.




Pozdrowienia przesyłam i uciekam zobaczyć co u was słychać :)!

8 komentarzy:

  1. U mnie właśnie pada deszcz:) Czekam z niecierpliwością na nowości!:))

    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. a u mnie tylko śnieg i śnieg, życzę miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. super że wypoczełaś:)a pogoda no cóż wszystkich nas dobija:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie jestem ciekawa kolorków, które zamówiłaś :) fajnie, że wypoczęłaś na urlopie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie tak odpocząć :)
    Czekam na kolejne wytwory :)

    Mam prośbę, zagłosujesz na mojego pieska? Dżala nr 7
    http://klubkotajasna8.blogspot.com/2013/03/gosujemy-konkurs-marzec-2013.html

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroszczę udanego urlopu :)) i czekam na nowe kolorki biżuterii :))

    OdpowiedzUsuń