piątek, 29 marca 2013

Jajecznie - Świątecznie

Witam was wszystkie!

Chciałoby się życzyć pogodnych Świąt, ale coś nie zapowiada się na słońce :) Mam nadzieję, że pomimo takiej a nie innej aury zachowacie pogodę ducha i święta spędzicie radośnie. Zapominając na chwilę o smutkach dnia codziennego i ciesząc się chwilą z rodziną!

Jedzcie dużo i bez wyrzutów :) 

U mnie taką małą tradycją jest robienie jaj z galaretki (od kilku lat). Robimy wydmuszki, ale dziurka musi być z jednej strony. Nalewamy galaretkę, czekamy aż stężeje, obieramy jajo i gotowe :) Takie wyroby pięknie wyglądają na stole i świetnie smakują :)



Pozdrawiam was serdecznie i do kolejnego napisania! :)

20 komentarzy:

  1. super pomysł! ślicznie wyglądają :)Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł,jeszcze o takim nie słyszałam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych i spokojnych Świąt w gronie najbliższych:)pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Smakowicie i kolorowo :)). Wesołego Alleluja :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Oryginalny pomysł na jajeczka.
    Pozdrawiam świątecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję, pomysł zaskakujący. Smakowite jajeczka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jajkowa tradycja bardzo fajna! Och u mnie też nie było za ciepło mimo, że wybyłam trochę ku środkowi z północy.

    Buziaki!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW! super te jaja :) Widziałam gdzieś podobne - tylko jeszcze z różnych kolorów galaretki :)

    Dawno u Ciebie nie byłam, muszę ponadrabiać zaległości, ale tymczasem pozachwycam się nowym wyglądem bloga - ślicznie... tak lekko i wiosnę zaklinasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. proszę o rozwagę przy wpłacaniu na konta- nie jest wstydem żądać dokumentów potwierdzających chorobę...to nawet wypada! i prosze nie ulegać euforii tłumu.dla jasności- nie neguję zbiórek- neguję tylko oszustów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja proszę o nie pisanie tego typu informacji u mnie na blogu. Każdy ma swój rozum i sam decyduje gdzie wpłaca pieniądze, a to nie jest miejsce na pouczanie.

      Usuń
  10. Pierwszy raz takie widzę i jestem zachwycona pomysłem (uwielbiam galaretkę) - tylko tak myślę, skąd wziąć taki jajeczkowy kształt?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Upiecz ciasto a skorupki zostaw na galaretkę :) Innego pomysłu niestety nie mam :(

      Usuń
  11. Chciałabym zaproponować, a może raczej zaprezentować Wam dwa ciekawe konkursy. W jednym z nich do wygrania są dwie gry edukacyjne dla dzieci "Akademia umysłu Junior", w drugim natomiast fantastyczna książka pt."Spojrzenie Elfa".

    W żadnym wypadku nie namawiam, po prostu chciałabym aby wiadomość o tych konkursach trafiła do wielu ludzi :) Jeżeli więc jesteście zainteresowani wzięciem udziału to zapraszam na mój profil, znajdziecie tam blogi "Babylandia" oraz "Książeczki synka i córeczki" gdzie dostępne są te konkursy. Jeżeli jednak nie interesują Was one to z góry przepraszam za spam...

    Pozdrawiam serdecznie
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My nie mamy dzieci, ale może ktoś skusi się na ten konkurs :)

      Usuń
  12. super wyglądają :D takich jeszcze nigdy nie widziałam :D jajcowa galaretka

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapraszam na rozdanie u mnie:
    http://daquerreblog.blogspot.com/2013/04/pierwsze-rozdanie.html
    Pozdrawiam =)

    OdpowiedzUsuń
  14. zwykły kłoś przewiązany sznurkiem, nie odzywałam się do niej, bo w sumie nie mam do niej pretensji, gdybym miała tylko 13 lat to może bym coś o wiele gorszego wysłała, chodzi mi o to by zwrócić uwagę organizatorkom, ja zawsze wchodzę na blog dziewczyn, które się zapisują, czasem wystarczy przejrzeć kilka postów i widać, że dana osoba np. nie wywiązuje się z innych wymianek, czy notorycznie zapisuje się na jakieś zabawy by przechwytywać prezenty, a sama nic od siebie nie daje... nie mam skrupułów by takiej dziewczynie odmówić, bo nie mam zamiaru się później martwić, tłumaczyć i wysyłać prezent za nią...

    OdpowiedzUsuń