czwartek, 14 marca 2013

Drink porzeczkowo bananowy :)

Witajcie!

Co jakiś czas robię sobie z Adrianem jakieś ciekawe drinki. Chciałabym dzielić się z wami tymi, które sama wypróbowałam. Spory czas temu pokazałam wam dwa z moich ulubionych. Dzisiaj kolejny. 

Bardzo dobry i delikatny drink porzeczkowo bananowy. Jego zaletą jest przede wszystkim pyszny smak, świetny wygląd i to, że wcale nie czuć w nim alkoholu. 


Co potrzebujecie do przygotowania:

*Nektar bananowy
* Sok z czarnej porzeczki
*wódka
*Lód


Najpierw lejemy 2/3 nektaru bananowego, dolewany kieliszek wódki. Na wierzch kładziemy kostki lodu. Sok z czarnej porzeczki lejemy tylko po lodzie i to bardzo delikatnie. Ja leję na oko, tak żeby powoli spływał po kostkach. Wychodzi nam fajny efekt.



Jeśli chcecie możecie nie dodawać wódki i taki "drink" można zaserwować dzieciom :)

A wy robicie sobie jakieś fajne drinki?

Pozdrowionka!


9 komentarzy:

  1. Ja lubię pić wódka, sprite i ten taki dodatek do drinków - mięta :) Słodki i orzeźwiający :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za przepis. Ja nic wymyślnego nie piję. Często mam w domu martini które pijam z soczkiem

    OdpowiedzUsuń
  3. ja najbardzij lubię piwko:P czasami robię malibu z mlekiem, ale jak ktos by mi zrobił taki to chetnie bym wypiła:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda tak apetycznie, że chętnie bym spróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam serdecznie na moje pierwsze Candy :)
    http://eduszka.blogspot.com/2013/03/moje-piersze-candy.html

    Pozdrawiam bardzo serdecznie
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak pięknie wygląda! Zrobię sobie na powitanie w PL! Oj tak:)) ...za kilka miesięcy co prawda:)

    Buziaki!:)

    OdpowiedzUsuń