piątek, 1 marca 2013

Choroba, komplet i wyjazd

Witajcie!

Ostatnio dopadło mnie osłabienie dlatego tak mało mnie na blogu, ale wracam powoli do zdrowia :)

Może macie jakiś sposób na ból węzłów? Szyja mi odpada ;)

Od 10.03 do 17.03 jadę odpoczywać nad morze, powdycham jodu, pochodzę na plaży i wrócę do was z nowymi, świeżymi pomysłami :) Może w trakcie trwania mojego urlopu uda mi się coś napisać...możliwe, że będzie trochę fotek :)

Przypominam, że jeszcze trwa moje WIOSENNE CANDY. Do 8.03 macie czas na zapisy :)

Tymczasem mój ostatni twór. Taka trochę mieszanka kolorystyczna:




Żegnam się z wami i do kolejnego blogowego spotkania!

Ps. Witam nowe obserwatorki! Dzięki, że zaglądacie!

17 komentarzy:

  1. Udanego urlopu i dużo sił :*
    Komplecik śliczny :D
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny twór:)
    Kochana mam nadzieję, że się szybko poczujesz lepiej. Niestety nic nie mam do polecenia na węzły. Niektórzy kładą do uszu watki nasączone Amolem, ale nie wiem, czy to naprawdę pomaga:D Z pewnością nie zaszkodzi:))

    Buziaki i miłego wypoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ból ucha watki nasączone amolem pomagają...na węzły niestety nie. Ale posmarowałam sobie na noc tą moją nieszczęsną szyję właśnie amolem i jest lepiej :)
      Buziaki!

      Usuń
  3. Piękne kolory:) Komplet prześliczny:)Życzę udanego wyjazdu:D

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne kolory a ta czerwień dodaje stylu:) pozdrawiam i życzę miłego wypoczynku i żeby pomógł zdrowotnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. taki stonowany komplecik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak ja Ci zazdroszczę tego wyjazdu:))pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę przyznać, że taka mieszanka kolorystyczna wygląda świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czerwień świetnie komponuje z kolorem kulek. Miłego odpoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super komplecik, życzę powrotu do zdrowia i miłego wypoczynku.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. PIekne korale oj piekne!!
    :)
    Pozdrawiam Serdecznie
    http://www.robutkowadolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie się prezentuje ta mieszanka kolorystyczna:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna mieszanka kolorów, dobrze się to prezentuje. Wracaj do zdrowia, wracaj!

    OdpowiedzUsuń
  13. Komplecik cudny, bardzo mi się podoba :) Życzę udanego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miłego odpoczynku- ach jak ja też chętnie bym pospacerowała nad moim ukochanym morzem...;-)

    OdpowiedzUsuń