poniedziałek, 4 lutego 2013

Twórcze dni :)

Witajcie!

Dzisiaj pada i pada. A wczoraj wieczorem padał śnieg. Kto nadąża za tą pogodą?...Ja nie...Jednak wolę deszcz i temperaturę powyżej zera niż śnieg i mrozy :)

No, ale do rzeczy. Dziś pokażę wam kilka moich tworów.

Zdarzają mi się czasem takie dni, że właściwie nie mam jako tako pomysłu co by tu zrobić. W głowie nie narodziła mi się wizja, którą muszę koniecznie zrealizować. W takim nastroju powstał filcak. Jest owocem mojej improwizacji :)


Ma ruchomą głowę. Można go przyczepić gdziekolwiek :)



Kolejnym moim tworem jest bransoletka, która właściwie siedziała w mojej głowie od dawna. Bardzo fajnie wygląda na ręku i już mam pomysły na kolejne wzory :) Ta jest zapinana na guziczek. Podstawę wycięłam z grubszego filcu.



No i stare dobre komplety :) Pewnie macie ich dość, ale dzień twórczy bez kompletu to dzień stracony :D

Ten komplet to właściwie uzupełnienie. Korale już miałam od dłuższego czasu, ale biednie wyglądały, więc dorobiłam bransoletkę i kolczyki :)


No i na koniec dość ciemny, stonowany, ale w sumie elegancki komplet z kulek w kolorze granatowo bordowym.


I to by było na tyle. Cieszę się, ze jesteście ze mną :)

Pozdrowionka!

9 komentarzy:

  1. Ten filcak jest rewelacyjny, nie mogę się przestać uśmiechać jak na niego patrzę :) Reszta prac też śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne prace, a bransoletka bardzo pomysłowa:)U mnie dziś rano pięknie świeciło słońce:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Hihi, pozdrowienia od Alfreda dla filcaczka:))

    Biżu jak zwykle ukulałaś śliczne!:)

    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne prace, jak zwykle :)
    czerwień mnie urzekła.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Czerwień bombowa i ludzik, poprawka ufoludzik (w końcu zielony) wygląda zabójczo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Komplecik granatowo czerwony wpadł mi w oko najbardziej, ale wszystkie prace są bardzo fajne.Pozdrawim.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hahaha, ale rewelacyjny koleś :D Co do biżutów, to bardzo mi się podoba połączenie filcu z kryształami/koralikami, bardzo fajnie to wygląda - może jakoś Cię to zainspiruje?

    OdpowiedzUsuń