sobota, 16 lutego 2013

Pudrowy róż i energetyczna muzyka :)

Witajcie!

Na wstępie chciałabym powitać moje nowe obserwatorki. Cieszę się, że zaglądacie :) Zostawcie link do waszego bloga to i ja was odwiedzę :)

Ostatnio chciałam zrobić komplety bransoletka + kolczyki, ale nie mogłam się oprzeć i dorobiłam korale.





Sama różu nie noszę, ale ta pudrowa wełna bardzo mi się podoba i lubię mieć z niej zrobionych dużo kulek :)


A teraz piosenka, która często towarzyszy mi w drodze do pracy. Dodaje energii i chęci do życia :) 


I tym optymistycznym akcentem kończę dzień. Spokojnej nocy!


Ps. Zapraszam wszystkich na moje WIOSENNE CANDY, które trwa do 08.03 :)



14 komentarzy:

  1. Bardzo ładny komplecik , cudowna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy dobór kolorystyczny, bardzo subtelny i delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pudrowy róż bardzo mi się podoba:))pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor pudrowy róż jest śliczny. Komplecik wyszedł z takich kulek fantastycznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajniusi komplecik, kolorki ulubione "0)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny :) uwielbiam pudrowy róż :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja lubię róż i lubię go nosić, jednak w wersji pastelowej lub pudrowej właśnie, bardzo fajny komplet!

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny róż! najbardziej lubię taki pudrowy:) świetny komplet:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny komplet:) Tak patrzę i napatrzeć się nie mogę:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny komplet i ten kolor - cudny !

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny komplecik i ten kolorek bardzo przyjemny:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny komplecik, uroku dodaje mu ta asymetryczność z szarych kulek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne kolory! Zapraszam do mnie po wyróżnienie http://pracowniatitani.blogspot.com/2013/02/liebster-blog.html Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń