wtorek, 12 lutego 2013

O zamówieniu i o kocie :)

Witam was serdecznie!

Robiłam ostatnio na zamówienie dla pewnej Pani biżuterię. Owa Pani zadowolona, więc mogę już pokazać co jej wysłałam :)

Korale miodowe z kwiatkiem. To jest jeden z bardziej lubianych przeze mnie wzorów kwiatka :)


Pani poprosiła jeszcze bransoletkę w stylu tej, którą już kiedyś wam pokazywałam. Możecie przypomnieć ją sobie o TUTAJ. To ta na samym końcu.
Ta zamówiona miała być niebiesko czarna...a dokładnie dwie sztuki. Na zdjęciu widnieje jedna.


Pomiędzy rękodziełem a innymi robótkami napstrykałam Tygrysowi zdjęć.

Był aż tak leniwy, że ciężko było go wybłagać o pokazanie pyszczka :)



Po dłuższym moim nagabywaniu w stylu "Tygrys", "Tygrys", "No podnieś się", "Tygrys", "Pokaż pyszczek" chyba stwierdził, że lepiej podnieść się na sekundę niż kilka dobrych minut słuchać mojego ględzenia :D



Tutaj ma minę jakby chciał powiedzieć "Weź kobieto rób to zdjęcie i daj mi w końcu spać".


Przy okazji zakończył się konkurs w Krainie Filcu. Nic nie wygrałam, ale i tak bardzo dziękuję wam za głosowanie na mnie :) Jesteście Kochane! 



 Serdecznie was pozdrawiam a Tygrys przybija łapkę Pannie Miau :)


Ps. Zapraszam na moje Candy :) Post poniżej, albo baner po prawej stronie u góry :)

13 komentarzy:

  1. Panna Miau jest zamiauczona...ehm zauroczona kawalerem Tygryskiem:)

    Obie rzeczy ładne zrobiłaś, ale ten naszyjnik to po prostu jest wyjątkowo udany!!!

    Buziaki i pogłaski dla Tygryska:))

    OdpowiedzUsuń
  2. naszyjnik śliczny, bardzo ładne kolorki, a Tygrys sympatyczny:))pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. pyszny ten miodowy naszyjnik, branzoletka wspaniałe ma odcienie a Tygrys no brak słów- przystojny model :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super te Twoje naszyjniki z kwiatkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ piękny jest ten pierwszy naszyjnik. Kwiatek wyszedł w nim super. Fajny kotek:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tygrys faktycznie na ostatnim zdjęciu mówi "co Ty chcesz" :), jak można takiego kicia męczyć Ty nie dobra kobieto :). Biżu świetna zwłaszcza ta z kwiatkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Naszyjnik wyszedł Ci rewelacyjny, bardzo podoba mi się dobór kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne kolorki, kocio taki słodki :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne naszyjniki, fantastyczne kolory.

    OdpowiedzUsuń