niedziela, 24 lutego 2013

Niedzielnie :)

Witajcie!

Przez to, że muszę więcej czasu spędzać w pracy niż w domu mam ostatnio niedobór twórczy...chciałabym coś wykombinować, ale nie mam kiedy. A do tego mój ulubiony dostawca czesanki nie ma większości kolorów i muszę czekać na dostawę...

Jako, że nie lubię zupełnego zastoju wykombinowałam jeszcze trochę z kulek, które mi zostały :)




A na koniec jeszcze "super" przecena w Carrefourze :)

Moja ulubiona Pepsi przeceniona aż o 0,00zł :D
Zdjęcie zrobiłam wczoraj. Swoją drogą ciekawe czy to pomyłka czy specjalnie robią z ludzi idiotów. Chociaż już nie raz widziałam w tym sklepie ceny obniżone o 1gr na ten przykład :)


Witam nowe obserwatorki!

14 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy zestaw:) Świetna promocja:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny komplet:) Kuleczki idealne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Komplet śliczny:) a co do przecen...to są takie ich chwyty marketingowe niestety:) pozdrawiam ciepło:*

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny komplecik jak zawsze:))pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny komplet, bardzo ładny kolorystycznie.
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki chwyt marketingowy, ludzie patrzą napis promocja i biorą bez zastanowienia.
    Ja widziałam promocje które były droższe niż normalnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny zestaw. Ciekawie wyglądają w nim perełkowe akcenty.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny komplecik .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszę się, że dobry krem poleciłam:))Ja też go lubię:))

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawy i bardzo ładny zestaw! a promocja... No cóż pewnie nie jedna osoba się na nią złapie;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest świetny i tak! Kolory naprawdę fajnie ze sobą grają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawsze warto mieć jakieś kulki w zapasie :) W razie kryzysu zawsze się coś z nich pięknego wykombinuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjne kolorki:) A obniżka ceny pepsi jest porażająca;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super komplet, świetne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń