czwartek, 7 lutego 2013

Moje wiosenne CANDY!

Witajcie!

Oto moja niespodzianka dla was. Candy stworzone po to by przywołać wiosnę :)
Mam nadzieję, że się uda, bo mam już dość zimna.

Tak, więc ogłaszam rozdawajkę, która zaczyna się dziś a kończy w dzień kobiet czyli 08.03.2013 :)

Zasady:

1. W Candy mogą brać udział wszyscy. Osoby nie prowadzące bloga proszę o pozostawienie e-maila.

2. Należy umieść podlinkowany baner na swoim blogu.

3. Będzie mi bardzo miło jeśli zostaniesz moim obserwatorem, ale nie jest to warunek konieczny.

4. Poczta polska strasznie podniosła ceny za wysyłką, więc przyjmuję zgłoszenia tylko od osób posiadających adres na terenie Polski.

5. Aby wziąć udział należy zostawić komentarz pod tym postem wraz z odpowiedzią na dwa pytania:

* Co najczęściej kupujecie z kategorii Hand Made?

 * Co byście chciały kupić, ale nie możecie tego dostać?

Bardzo zależy mi na tych odpowiedziach, więc proszę o szczerość :)
Mówię tu nie tylko o biżuterii, ale również o wszystkich innych
rzeczach. To tylko dwa pytania a dla mnie bardzo istotne.


A teraz najważniejsze, czyli co będzie nagrodą.

Baner do pobrania:


Do wygrania
1. Tęczowy komplet z filcu (korale + bransoletka) z mieniącymi się pastylkami.
2. Kolczyki dyndajce :)
3. Drewniany motylek na patyku do włożenia np. do kwiatka.
4. Pięknie pachnące świeczuszki.
5. Kolorowe słodycze, które dorzucę przed wysyłką :)

A tutaj jeszcze komplet z bliska:


Aby zabawa się odbyła musi się zapisać co najmniej 10 osób :)

Zapraszam serdecznie i pozdrawiam!


41 komentarzy:

  1. Ojej ale śliczności, moje ulubione bo tęczowe :). Justynko z rozkoszą się zapisuję :) A co do pytań
    Najczęściej kupuję wełny czesankowe następnie kształtki styropianowe i farby akrylowe. Co bym chciała a nie mogę dostać w sumie to teraz nie kojarzę, ale ostatnio szukałam tuby na duże brystole i magnesy ale takie raczej paski magnetyczne co by można było je wszyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ups przepraszam ale nie zrozumiałam pytania. Napisałam o półproduktach :), jeśli chodzi o gotowe wyroby to najprędzej różnego typu skrzyneczki decoupage. Raczej wszystko znajduję, może nie w sklepach ale w necie. Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Justynko ,ja tylo wchodzę ,aby Cię odwiedzić i nacieszyć oczy[ no raczej to jedno oko,które mi jeszcze działa]
    Śliczności te Twoje cudeńka.
    Buziaki zostawiam i pączusia podrzucam.
    http://www.paczekdlaciebie.pl/175298

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się. Najczęściej zwracam uwagę na kolczyki i wisiory. Jednak jeśli chodzi o hand made to staram się wykonywać wiele rzeczy własnoręcznie. Najczęściej zatem kupuję półprodukty do tworzenia biżuterii i przedmioty do ozdabiania techniką decoupage. Zazwyczaj to co chcę kupić, znajduję, więc nie mam z tym problemu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie wezmę udział w zabawie. Hmm kochana powiem Ci, że ciężkie pytania zadałaś. Ostatnio często zwracam uwagę na przedmioty wykonane w decoupage, bo sama się tego uczę, biżuterię raczej robię dla siebie sama, ale jak już kupuję to w sumie najczęściej jakieś delikatne kolczyki :) Czego nie mogę dostać? Chyba większość rzeczy jakoś znajduję po przekopaniu allegro i mnóstwa internetowych, jak i stacjonarnych sklepów.

    OdpowiedzUsuń
  5. ale wspaniały komplet! super byłoby wygrać:P
    najczęściej kupuje..hmmm..ciężkie pytanie:P jeżeli coś mi się podoba to raczej staram sobie to sama zrobić:P a na święta kupuje ozdoby na choinkę na kiermaszach:) a co nie mogę znaleźć? dużo rzeczy półfabrykantów nie mogę znaleźć w stacjonarnych sklepach ale w internecie jest chyba wszystko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja chętnie się zgłaszam:))najczęściej to chyba kupuję biżuterię a w internecie zawsze znajduję to czego szukam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. zgłaszam się :)

    jeśli chodzi o mnie to raczej nie kupuję nic ponieważ staram się sama kombinować jak coś zrobić , a jeśli już mi się zdarza to są to rzeczy które w sklepach są hurtowo robione i nie ma np.wzoru który podobał by się mi

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczności a więc zapisuję się z ogromną nadzieją, że może mi szczęście dopisze?:)

    Najczęściej z hand made kupuję kolczyki:) Jestem strasznym maniakiem kolczykowym:)) Przeważnie sama coś wymyślam i sobie robię, ale oczywiście jak utrafię 'wyjątkowe cudo' i jeszcze w dobrej cenie, to kupuję.

    Drugie pytanie jest trudne:) Uważam ogólnie, że fajne są np. dwa różne zwierzątka na kolczykach dyndających. Nie pamiętam, czy kiedyś widziałam coś takiego w sprzedaży:)

    OdpowiedzUsuń
  9. To ja będę jako 10 :) i zapiszę się na te cukiereczki, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ups :) ja tez raczej nic nie kupuję, staram się sama zrobić :)

      Usuń
  10. Zgłaszam się :) Hm, biżuterii raczej nie kupuję, odkąd robię sobie ją sama, ale to, co kupuję wciąż chętnie, to, powiedzmy "metaloplastyka" - najchętniej oryginalne koczyki i wisiory. Raczej wszystko znajduję, jesli już jednak coś - to ciekawe rzeczy w niewygórowanych cenach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To i ja w kolejeczkę staję!!!
    Z hand made najwięcej mam chyba tildowych rzeczy choć większość zdobytych drogą wymiany niż kupna, a co do drugiego pytania to nie wiem.
    Obserwuję od dawna i polski adres mam "0)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo orginalny komplet biżuteri dlatego z chęcią zgłaszam się do tego candy,oraz zagoszczę na tym blogu na dłużej i oczywiście zapraszam do siebie :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Z tego zachwytu zapomniałam odpowiedzieć na pytania więc tak większość rzeczy robię sama ponieważ lubię orginalną i zwariowaną biżuterię,a co do drugiego pytania to raczej nie mam problemu ze znaleźieniem rzeczy na których mi zależy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne nagrody :) Z przyjemnoscią ustawię się w kolejce :)
    Jeśli chodzi o pierwsze pytanie, to głównie biżuteria - zwłaszcza sutasz bo ogromnie mi się podoba ta technika, a sama jeszcze nie umiem tak precyzyjnie zszywać tych sznureczków :). Kupuje też decoupagowe pudełeczka :) na moją biżuterię :). A jeśli chodzi o drugie pytanie to raczej nie ma takich rzeczy :). To co potrzebuje raczej znajduję u kogoś, albo zrobię sobie sama :) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie na słodkości :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj:)Bardzo chetnie wezme udzial w candy.Co najczesciej kupuje?chm kolczyki i scrapkowe dziela.Nie ma rzeczy ktorych bym nie mogla dostac a ktore chce chyba ze sa za drogie wtedy musze odpuscic.Uwielbiam filce a jeszcze w Twoim wykonaniu to. jak dla mnie sa to male dziela sztuki i nie sposob pominac takie slodkosci jak jest okazja by je zdobyc:)Pozdrawiam
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też z wielką ochota się zapiszę.
    Ja najczęściej kupuję koraliki, zapięcia itp do biżuterii, ale też różnego rodzaju kordonki i włóczki dla mamy, która lubi robic swetry na drutach ;) Do tej pory udawało mi się wszystko zaleźć, czego potrzebowałam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję za zaproszenie. Chętnie ustawię się w kolejce po te cudeńka.
    Jeżeli chodzi o Twoje pytania to jeżeli miałabym kupić coś z handmade to jakieś poszewki na poduszki, właśnie takich poszukuje bo sama szyć nie umiem a pozostałe rzeczy staram się zrobić sama.

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj :)
    Z wielką przyjemnością staję w kolejce po te cudowności.
    Jeśli chodzi o coś do kupienia w handmade to może jakieś biżutki.
    Chciałabym kupić przydaie do biżuterii lub do scrapu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. zgłaszam się :)
    baner: modawedlugkasi.blogspot.com
    obserwuję jako: Kasia
    1. Z kategorii hand made najczęściej kupuję mulinę i koraliki
    2. Nie ma chyba takiej rzeczy, teraz wszystko można znaleźć na internecie

    OdpowiedzUsuń
  20. i ja sie ustawiam w kolejce po to cudo :)
    a najczesciej to kupuje chyba rozne koraliki i serwetki do decu :)
    zgadzam sie z kasia teraz na internecie mozna wszystko kupic :))

    OdpowiedzUsuń
  21. ja najczesciej kupuje ozdoby swiateczne wykonane wlasnorecznie, jestem za granica wiec ciezko jest znalezc tu fajna bizuterie handmade wlasnie szukam takowej na swoj slub, mam zamiar zamowic u pewnej dziewczyny z bloga:)
    na candy chetnie sie zapisuje slicznosci przygotowalas;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co do adresu to jak najbardziej mam nadal Polski do wysylek;p:)

      Usuń
  22. Witam,

    cudny komplet!

    najczęściej kupuję opaski dla Nadin oraz zaproszenia na różne okazje - koniecznie muszą być robione ręcznie!


    Chyba nie spotkałam takiej rzeczy którą chciałam nabyć i miałam problem aby ją odnaleźć.

    OdpowiedzUsuń
  23. Chętnie zapisuję się na cukiereczki:)co do pytań to najczęściej kupuję coś w decoupage,bo tego nie umiem. Biżuterie robię sama,zaczynałam od półproduktów,później był okres czesanki,a teraz bez reszty jestem pochłonięta szydełkiem. Nie kojarzę rzeczy której bym nie była w stanie kupić,dobrodziejstwo internetu,a poza tym teraz tylko włóczki kupuję a z tym problemu nie ma:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    Najczęściej kupuję ręcznie robioną biżuterię.
    Nie przychodzi mi nic na myśl co chciałabym kupić a nie mogę.
    quiteja@interia.eu
    Pozdrawiam :)
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja zgłaszam się również. Z rzeczy ręcznie robionych kupuję biżuterię, kartki okolicznościowe jak i również ozdoby świąteczne na szkolnych kiermaszach. I dla mnie nie ma takie rzeczy, którą bym chciała, a nie znalazła :)
    Pozdrawiam, kasiamic1@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystko piękne, ustawiam się w ogonku :)
    Z hendmejdu to właściwie nic nie kupuję, bo większość rzeczy, które mi się w tej kategorii podoba, umiem zrobić sama, chyba właśnie dlatego nauczyłam się różnego rodzaju technik hand made, bo zrobione własnoręcznie cieszy dziesięć razy bardziej :)))
    Magda
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Odkąd odkryłam, że mam dwie sprawne łapki, rzadko coś kupuję. Zdarza mi się nabyć lub zamówić coś ciuszkowego, bo szyć nie potrafię. A czego nie mogę dostać: dezintegratora do aut, które stoją przede mną w korku (podobno jeszcze nie wynaleziono), kabiny teleportacyjnej i kabiny bilokacyjnej (też jeszcze nie dostępna), zeszytu w rowerki zamiast linii i podobnego z kotkami (to jest możliwe do zrobienia, ale podobno tylko ja jestem chętna, więc koszty produkcji przekraczają wartość gotowego wyrobu. A moje dziecię podpowiada mi, że brakuje fantazyjnych tuneli, kupiła kilka podczas wakacji w Portugalii, ale w Polsce wybór jest żałosny ;) Pozdrawiam ;)
    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowna biżuteria- nie ma to jak sprawna ręka, która potrafi stworzyć dzieło! Proszę zaglądajcie na mojego nowego bloga http://scrappowo.blogspot.com/! Dziękuję... :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ponieważ widzę,że organizujesz u siebie Candy zapraszam do ogłoszenia go u mnie na blogu by o jego istnieniu dowiedziała się jak największa ilość chętnych. Co prawda dopiero się rozwijamy, ale serdecznie zapraszamy : www.give-away4you.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo radosne i optymistyczne candy :).

    Z chęcią przyłączę się do zabawy.

    Najczęściej kupuję biżuterię i różne ozdoby świąteczne.

    A teraz dostępne jest już chyba wszystko. Jedynym ogranicznikiem są ceny ...

    OdpowiedzUsuń
  31. Z przyjemnością zapisuję się do zabawy:) Ja również nie mogę doczekać się wiosny i mam nadzieję, że za pośrednictwem Twojego radośnie kolorowego candy uda nam się ją przyciągnąć:) Najczęściej w kategorii hand made kupuję ciuszki, których sama nie potrafię wyprodukować, bo niestety nie posiadam takowego talentu do szycia czy szydełkowania:) Natomiast to czego nie mogę zdobyć dzięki internetowi zdaje się być tuż tuż obok mnie:) Jedynie ogranicza mnie cena niektórych produktów:) Gorąco pozdrawiam:)
    http://fantazyjneupominki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja też chętnie zapiszę się, bo naszyjnik przepiękny.

    Jeśli chodzi o pytania:
    1. do tej pory przyznaję, że nie kupowałam "handmadeów", bo jakoś tak nie po drodze mi z nimi było; dopiero zaczynam odkrywać ten świat

    2. nie mogę znaleźć, wymyślonych przeze mnie i siedzących w mojej głowie pudełek na pamiątki dla mojej córki i syna.

    mama_ali@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Ustawiam się do kokejki jeśli to możliwe :P
    Co kupuję najczęściej - hmmm prezenty dla bliskich głównie biżuteria
    Co bym chciała a nie mogę dostać - hmmmm chyba nie spotkalam się z czymś że czego miećnie można wszystko ludzie tworzą :) I jest w czym wybierać:)
    brisbis@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Jestem zachwycona, więc nie mogłam przejść obojętnie :D
    Z rzeczy ręcznie robionych najczęściej kupuję biżuterię i dekoracje do domu, sama scrapuję, więc mnóstwo innych rzeczy robię sama, do biżuterii jeszcze nie doszłam :) Chciałabym częściej znajdować ręcznie robione kwiaty do włosów i broszki, póki co znam jedną kobietkę, która robi takie cuda naprawdę profesjonalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudeńka do wygrania więc spróbuję swego szczęścia :) Co do pytań:
    - najczęściej kupuję coś dla córeczki: pluszaki, ubranka dla lalek, torebeczki czy też czapeczki...
    - czego nie mogę znaleźć: ostatnio jestem na etapie poszukiwania mebelków i dekoracji do domku dla lalek :|
    detynkowo@wp.pl
    http://detynkowo-agula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. BArdzo kolorowe fajne candy, zapisuję się koniecznie. Jeśli kupuję to produkty do tworzenia tj. włóczki, materiały, wypełnienie, przydatne mi są również przeróżne tasiemki, ozdóbki, raczej nic nie kupuję tylko próbuję stworzyć sama z różnym skutkiem. Ale chętnie kupiłabym rzeczy, których sama nie potrafię zrobić np. coś malowanego lub decoupage, wszelkie ozdoby, obrazki, skrzyneczki, i przede wszystkim akcesoria dla dzieci. Myślę że chętnie kupiłabym ręcznie robione materiały edukacyjne dla małych dzieci, a mało tego jest, ale również jestem na etapie obmyślania co by tu takiego zrobić ;-)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    http://sweet-arthome.blogspot.com/
    http://myszelka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. O mało co bym nie przegapiła, ale już nadrabiam.
    Jak zwykle piękne arcydzieła, więc nie mogę sobie odmówić zapisu.
    Kupuję różne przydasie i koraliki do biżuterii, ale w tej chwili trudno mi powiedzieć co chciałabym zakupić.
    Pozdrawiam cieplutko i życzę wszystkiego dobrego z okazji naszego święta :)
    roznosci.vivien@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  38. To i ja się ustawiam w kolejce po te wiosenne słodkości:)najczęściej kupuję koraliki,zawieszki,wstążeczki i cekiny...taka ze mnie sroczka że lubię jak coś się błyszczy:)z kupnem nie mam większych problemów ponieważ w dobie internetu to można dostać wszystko wystarczy trochę poszperać:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń