środa, 30 stycznia 2013

Wygrana i powtórka z rozrywki :)

Witam!

Jak tam u was pogoda? U mnie ciepło...prawie 10 stopni, ale pada. Lepiej tak niż mróz i śnieg...

Kolejny komplet, który szuka domu ;)





Myślę, że czarny i pomarańcz pasują do siebie :)

Wygrałam ostatnio pocieszajkę w Candy u Najry

Oto moje nagrody:

Zakładka decoupage. Ta technika wciąż mnie zachwyca :)


Oraz śliczne kolczyki:



Słodkości niestety nie dotrwały do zdjęć. Wczoraj wylądowały jako przekąska w pracy :D

Bardzo dziękuję Kochana za te wspaniałe prezenty!

A was pozdrawiam serdecznie!





15 komentarzy:

  1. pomarańcz i czarny ślicznie razem wyglądają, a wygrana bardzo ładna, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Odważny komplet! U mnie też 10 stopni i pada i cieknie z dachów, beee! Jak już ma być zima, to jednak wolę śnieg i mrozik lekki, taka pogoda kojarzy mi się z łapaniem wszelakich zarazków... brrr! Ale - byle do wiosny :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny komplet, bardzo podoba mi się połączenie pomarańczu i czarnego w Twoich wyrobach. Cieszę się, że jesteś zadowolona z prezentu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo ostatnio zarówno pomarańcz jak i czerń przejęły władzę nad moją garderobą :) myślę że to genialne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie pogoda bardzo podobna. Podoba mi się kontrast pomarańczu i czerni.

    OdpowiedzUsuń
  6. Połączenie extra. Gratuluję pocieszajki

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się takie połączenie. Gratuluję prezentu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne:) u nas też słonko i ciepło, ale niestety diabelski wiatr:( Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam do siebie po wyróżnienie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne energetyczne połączenie

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszę się z Twojej wygranej,podejrzewam ,że słodkości też były SUPER, że nie doczekały się uwiecznienia na zdjęciu.Prezenty REWELKA, a Twoje połączenia kolorystyczne są cudne .
    Pozdrawiam i częstych wygranych życzę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale fajny komplet. Kojarzy mi się z Halloween:) Chętnie bym taki nosiła.

    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. zawsze tak trafiasz w kolory, że jestem w szoku ! :D
    połączenie barw idealne :)

    a sam komplet - super !

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie dobrane kolorki :) Energetyzujący pomarańcz. Jest po prostu boski. Gratulacje pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń