poniedziałek, 28 stycznia 2013

Trochę o kompletach...trochę o filmach.

Witajcie!

Zima nie odpuszcza...chociaż wczoraj było +1 to i tak zimno, śnieżno i beznadziejnie...Może gdybym wygrała w totka to lubiłabym tę porę roku :D

Dobra nie narzekam tylko pokazuję. Taki komplet niebieski :)


Korale są dość długie...



Odcienie niebieskiego, granat i biały. Myślę, że ładnie się komponuje.

Słuchajcie. Wiecie, że lubię oglądać filmy? Zdarza mi się trafić na naprawdę dobre produkcje a innym razem spoglądam na zegarek kiedy się skończy.

Dziś chciałam was zapoznać z dwoma filmami. Jeden polecam a drugi wręcz odradzam :)

Pierwszy film to MELANCHOLIA. Możecie o nim poczytać o TUTAJ. Początek nieco denerwujący, ale nie zrażajcie się. Film na prawdę dobrze zrobiony. Efektami specjalnymi zajęło się polskie studio. Jest spokojny...taki właśnie melancholijny, ale trochę tragiczny...obejrzyjcie i dajcie znać co myślicie :)

Drugi to DWA MILIONY DOLARÓW NAPIWKU. TUTAJ znajdziecie opis. Moim zdaniem to ckliwa historyjka według standardowego schematu. Jest dobrze - Jest źle - Jest dobrze. Przesłodzony...Nie podobało mi się w tym filmie nic. Chociaż lubię czasem obejrzeć historie miłosne, ale tym razem film mnie po prostu denerwował. Jeśli chcecie sami ocenić obejrzyjcie, ale nie gwarantuję udanego seansu :D

To tyle na dziś :) Chętnie usłyszę waszą opinię na temat tych filmów.
Pozdrawiam!


25 komentarzy:

  1. komplecik prześlicZny:) w moich kolorkach:) filmów nie oglądałam ale jak będzie okazja to zobacze i dam znać jak mi się podobały:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne wspaniale się te kolorki ze sobą komponują

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny zimowy komplecik :) stonowany i chłodny ale przecierz i zimowe uroki są warte uchwycenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że tak :) A latem zimne kolory ochładzają nieco :D

      Usuń
  4. zaciekawiłaś mnie tymi filmami, Melancholię na pewno obejrzę, a komplecik prześliczny:))pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Komplet - super! Kolory bardzo mi się podobają, taka biel ładnie wygląda z niebieskościami.
    Tych filmów niestety nie oglądałam, ale wskazałaś mi tytuły, na które zwrócę uwagę przy następnym seansie domowym :)
    Co do oglądania filmów, które mi się nie podobają, często mam tak, że jak film leci i "krzywdzi mnie psychicznie" w jakikolwiek sposób, to stanowczo go wyłączamy, choćby i po 5-10 minutach, nie męczymy się, są filmy, na które po prostu nie warto tracić czasu, ale czasem można się też pomylić :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My za to jak zaczniemy to najczęściej dokańczamy, ponieważ były sytuacje, że się co do filmu pomyliliśmy właśnie przez kiepski początek :) Jednak najczęściej jak zaczyna się beznadziejnie to już tak jest przez cały film :)

      Usuń
  6. Komplecik cudny. Co do filmów to niestety nie pamiętam bym je oglądał, ale może się to zmieni ;) Za to wczoraj wyjątkowo pooglądałam na jedynce dwa naprawdę fajne filmy "August Rush" i "Dziewczyna na plusie" moim zdaniem warto je obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W najbliższym czasie spróbuję obejrzeć te dwa filmy, które polecasz :)

      Usuń
  7. Fajnie komplet zrobiłaś i rzeczywiście kolory idealnie współgrają.

    Tych filmów nie widziałam. Pierwszy brzmi zachęcająco a historii miłosnych z założenia jakoś nie lubię zbytnio a jak jeszcze mówisz, że dno i wodorosty, to raczej nie obejrzę:)

    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie polecam :D Melancholię obejrzyj...jestem ciekawa czy będzie Ci się podobać, bo film jest dość specyficzny :)

      Usuń
  8. Ooooj...śliczne....:):):)
    Mam słabość do kulek...;)
    Piękne zestawienie kolorów...

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolorki pasują do siebie idealnie. Melancholii nie oglądała, a jeśli chodzi o Dwa miliony..... to taki sobie, ani fajny ani zły, taka lekka powiastka raczej nie zapadająca w pamięci.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zestawienie kolorystyczne, nie mam cierpliwości do kulek ale muszę się przełamać, bo naszyjniki bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy trochę poćwiczyć i jakoś idą :) Polecam robić kulki przy filmie (jakimś wciągającym)...ani się obejrzysz a będziesz miała kilka :)

      Usuń
  11. kompleciki są w pięknych kolorkach :) jak lato nad morzem
    o żadnym z filmów nawet nie słyszałam :) ale polecam na pewno zaklinacza koni i skazanego na bluesa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś obejrzałam zaklinacza koni...film świetny...tematyka, krajobraz, muzyka...wszystko piękne :) przez prawie trzy godziny byłam w innym świecie :)

      Usuń
  12. Komplecik śliczny ,kolorystycznie bardzo ciekawy jak ten pomarańczowo czarny. Pozdrawiam i zapraszam na mojego nowego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham takie połączenia niebieskiego :)

    OdpowiedzUsuń