czwartek, 24 stycznia 2013

Taki trochę dłuższy post :)

Witam wszystkich odwiedzających!

Pamiętacie bransoletkę tęczową ze wcześniejszego posta? Tak, tak zabrałam ją dla siebie :) Fajnie zrobić sobie czasem taką małą przyjemność. Zdała egzamin w noszeniu, więc poczyniłam kolejną...a dodatkowo do niej dorobiłam kolczyki :) Jest troszkę inna, ale ma podobny fason.




Koraliki przy kolczykach ciekawie dyndają :)

Dostałam ostatnio wyróżnienie od Sosnowygaiku oraz Najry. Obiecuję, że pochwale się nimi w najbliższym czasie, ponieważ nie chciałabym wymyślać odpowiedzi na siłę przez pośpiech :)

Jeszcze jedna ważna sprawa. Wczoraj miałam bardzo duży problem z gmailem. Nie mogłam się zalogować, ponieważ wykryto "nietypowe działania". Prawdopodobnie ktoś próbował dostać się na moje konto. Podejrzewam, że ktoś chciał złamać hasło, ale nie udało się. Moje hasło jest dość skomplikowane i wam radzę używać takiego...Dostałam też informację na e-maila od znajomej blogerki, że zniknął mój blog. Na szczęście jednak wrócił. Jeśli byście zauważyły coś dziwnego u mnie dajcie znać na e-maila, jeśli taka sytuacja się powtórzy odczytam wiadomość po odzyskaniu dostępu i będę wiedziała, że coś się działo.

Pozdrawiam serdecznie! :)

10 komentarzy:

  1. Komplecik jak zwykle przepiękny:))pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny komplecik :) Na gimail'u dzieją się czasem dziwne rzeczy, ale czasem to wina systemu, choć nie zaprzeczam, ze ktoś mógł Ci próbować włamać się na konto.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny komplet! Bardzo podoba mi się zmiana na blogu :)
    :***

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście te koraliki przy kolczykach super sprawa. Bardzo ciekawie dla takiej miłośniczki zwisaczków jak ja:))

    OMG, ja miałam tak z fejsem po próbie zalogowania się z PL. Dopiero jak wróciłam do FR, mogłam się zalogować o.O

    Buziole!:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorowo i energetycznie. Kiedyś mój blog został usunięty, ale udało mi się go odzyskać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Radosny, kolorowy komplet. Tak samo uroczy jak poprzedni.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie kolory, wnoszą tyle słońca :)

    OdpowiedzUsuń