piątek, 11 stycznia 2013

Różnych spraw kilka...

Witajcie!

Przyznam, że ostatnio szczęście mnie nie opuszcza czy to w życiu prywatnym czy w blogowym :) Więcej w kolejnych postach :)

Poczyniłam tęczowy komplet, co by wiosna nie uciekła a tu proszę...dzisiaj pada śnieg...





 Mam pomysł na kolejne tęczowe wyroby :)


Chciałam wam się jeszcze pochwalić jedną rzeczą. W tym roku na Boże Narodzenie postanowiłam sprezentować bliskim rękodzieło. Biorąc pod uwagę, że połowa mojej rodziny ma biżuterię zrobioną przeze mnie postawiłam na coś innego i w tej sprawie odezwałam się do Najry. Zrobiła mi przepiękne podkładki, które podobały się bardzo...

Jeśli więc chcecie podarować komuś taki prezent spokojnie możecie kupić coś od niej. Jej rzeczy są bardzo dobre jakościowo, świetnie wykończone i zrobione z precyzją.

A podkładki możecie obejrzeć o TUTAJ.

Niestety ja nie zrobiłam im zdjęć, więc Najra pozwoliła mi użyć swoich :)

Pozdrawiam was i życzę udanego dnia!




7 komentarzy:

  1. Śliczny komplecik i piękne wiosenne kolorki:))Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super komplet, taki optymistyczny, aż mi się buźka śmieje jak na niego patrzę. Cieszę się bardzo, że podkładki się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Komplet radosny bardzo! Widać, że jesteś uśmiechnięta dziewczynka:))

    Wpadłam obejrzeć podkładki i rzeczywiście bardzo są ładne:)

    Buziaki:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę się uśmiechać bo inaczej bym zwariowała w trudnym świecie :D

      Usuń
  4. bardzo podobają mi się korale, w ogóle cały komplecik :) taki kolorowo pozytywny

    OdpowiedzUsuń
  5. cześć. Fajne te tęczowe kuleczki. Dużo czasu zajmuje Ci zrobienie takich korali?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Same korale robi się dość szybko. Najdłużej schodzi na zrobienie kulek :)

      Usuń