niedziela, 6 stycznia 2013

Komplecior noworoczny :)

Witajcie!

Zawitał do nas 2013 rok. Wierze, że dla mnie będzie to rok szczęśliwy. Pełen zmian i realizacji zamierzonych planów. Urodziłam się 13-tego, więc nie może być pechowy :)

A jak u was po sylwestrze? Macie jakieś plany? Postanowienia?

Jeśli chodzi o rękodzieło mam kilka nowych pomysłów. Chciałabym w końcu zrealizować szydełkowe plany, których nie udało mi się uskutecznić w zeszłym roku...

Tymczasem filcowy komplet.


Do moich kompletów dołączył nowy element. Filcowe ruloniki, ślimaki tudzież zawijasy :)



Mam do was prośbę. Napiszcie jakie połączenia kolorystyczne lubicie najbardziej. Zależy mi bardzo na tym i będę wdzięczna za pomoc :)

Pogoda dzisiaj popsuła mi plany. Miał być spacer i robienie zdjęć. No nic...uciekam szukać innego zajęcia :)

18 komentarzy:

  1. Komplet bardzo fajny i te ślimaczki też świetnie wyglądają i pasuję, kolory bardzo mi się podobają. Ja mam na końcu języka takie połączenia: miętowy i granatowy, zielony i bordowy, miętowy i różowy, szary i różowy, zielony i ochra, magenta i kobalt ;)

    Pogoda jest tragiczna! U mnie po prostu żal patrzeć za okno... szaro, czarno, deszcz... :(((
    tylko spać i spod kołdry nosa nie wyściubiać..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Cath za kolorystyczne propozycje :) Miętowy i granatowy...może być ciekawie :D Magenta i Kobalt też może fajnie wyglądać...oj będę kombinować :)

      Usuń
  2. Piękny komplecik :-) Zresztą wszystkie twoje prace są cudne:-)
    Niebieski z zielenią, brąz z szarością ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Niebieski z zielenią kiedyś robiłam i faktycznie to ładne połączenie.

      Usuń
  3. Ja bardzo lubię brązy i fiolety:)Komplecik piękny:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brązowy z fioletowym...może być ciekawie :) Jak ciasto czekoladowe z jagodowym nadzieniem :D

      Usuń
  4. SUPER WYGLADA TEN NOWY ELEMENT! ja ostatnio lubię łączyć wszystko zszarym:) różowo szary, niebieskoszary,granatowoszary, czarny z szarym itd...:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt! Do szarego prawie wszystko pasuje :)

      Usuń
  5. Moje ulubione połączenia ostatnio to czerwony z niebieskim;p Śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dla Ciebie niespodziankę, chciałabym Cię poinformować że na moim blogu czeka na Ciebie coś miłego:)

      Usuń
    2. Czerwony z niebieskim to tak trochę ludowo :D Podoba mi się...

      Usuń
  6. Bardzo ładny komplecik, ciekawy, nie nudny dzięki zawijasom i koralikom. Kolorystycznie też extra, lubię marynarskie klimaty.
    A jeśli chodzi o kolory lubię kolorowo - tęczowo, fajnie takie kolorki wychodzą na zdjęciach no i pasują do wszystkiego :). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zrobiłam niedawno tęczowy komplet :) Czeka na obpstrykanie :)

      Usuń
  7. Śliczny komplet :) Ja to jestem osóbką, która na ogół lubuje się w stonowanych kolorach, brązów, beżów, szarości, czarnego, bieli i połączenia tych kolorów lubię, ale zdarza mi się w tej materii poszaleć i wybrać coś w połączeniu miętowego i niebieskiego, czerwonego i fioletu np. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też raczej stonowane kolory wolę chociaż ostatnio tęczowa bransoletka chodzi mi po głowie :D

      Usuń
  8. Jak zwykle piękne kolory i te zawijaski fajowe :)
    Ja sama nie noszę korali. Nigdy nie mogę sobie zrobić :D
    Bardzo lubię szarości oraz z innej beczki :) styl orientalny.
    Wszystkie Twoje zestawienia kolorystyczne bardzo mi się podobają.
    Może błękit, szarość i biel...zimowo :)
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja też korali jakoś nie noszę. Styl orientalny...hmm...tego jeszcze nie próbowałam :)

      Usuń
  9. o, ciekawy pomysł z tymi koralikami zrobionymi z fragmentow filcu :)

    OdpowiedzUsuń