środa, 16 stycznia 2013

Kolorowo na przekór zimie :)

Witajcie!

Nie lubię zimy, nie lubię marznąć, nie lubię ubierać się na cebulę...Niestety zimę trzeba przetrwać. Najlepszym sposobem na zimowe wkurzenie jest zrobić coś dla siebie...

Na zakupach już byłam. Uwierzcie mi, że w tym roku są całkiem niezłe wyprzedaże :)

Już dawno nosiłam się z zamiarem zrobienia tęczowej bransoletki z filcu, ale nie z filcowych kulek. Ta, którą wam pokażę miała być na sprzedaż, ale zastanawiam się czy jej nie zatrzymać dla siebie...bo niby co ja tęczowa nie mogę być? :D





A wy jakie macie sposoby, na przetrwanie zimą?

Gorące pozdrowienia i do następnego!


18 komentarzy:

  1. Śliczna bransoletka, a zimę to najlepiej przespać:)))Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny pomysł a do tego wykonanie bardzo pozytywne:)
    i zgadzam się z nielubieniem zimy ;) niech juz przyjdzie wiosna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tęczowo :)
    i elegancko z tymi perłami
    ja czekam na wiosnę :)

    :*

    OdpowiedzUsuń
  4. też nie cierpię zimy:( oby do wiosny:) buziaczki:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorowy zawrót głowy!:)))

    Kurcze, ja wciąż czekam na porządną zimę:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna bransoletka, inna niż wszystkie i przyjemnie kolorowa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł na ożywienie szarości dookoła.

    OdpowiedzUsuń
  8. Co tam śnieg lub plucha, takie kolory to samo słońce. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku jaka piękna, a zimę zgadzam się przespać jak misie.

    OdpowiedzUsuń
  10. ładnie przechodza kolory, ciekawy efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudna:) wspaniałe kolory:) a no jasne, że sobie zostaw:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę, że znalazłam się w zimolubnej mniejszości ;)
    Uwielbiam, kiedy jest tak jak teraz - mrozik, śnieg, poranny szron na drzewach, w ciągu dnia trochę słonka :)
    Ale tęcza w tym wszystkim nie zaszkodzi, o nie :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne, intensywne kolory :) energetyczna - zostaw sobie, a co :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj,Chciałam Cię poinformować że moje wyróżnienie powędrowało do Ciebie, za ciekawą i kolorową biżuterię. Po odbiór Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale fajnie przerobiłaś bloga:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Właśnie zastanawiałam się czy to dobre posunięcie :)

      Usuń
  16. bardzo ładna bransoletka :D

    a jeśli chodzi o bloga, to teraz
    zdecydowanie lepiej :D tak jasno ! :)

    OdpowiedzUsuń