sobota, 12 stycznia 2013

Kolorowo i zimowo :)

Witam was serdecznie!

Śnieg na dobre zasypał wszystkie drogi. Dziś cały dzień sypie i jak widać nie ma zamiaru przestać. Zrobiłam dzisiaj trochę zimowych zdjęć :) Najpierw jednak komplet, który utrzymany jest raczej we wiosennej kolorystyce...






Wybaczcie jakość zdjęć. Gdybym miała z nimi czekać do poprawy pogody a w tym światła musiałabym dopiero robić je wiosną :) 

Niektóre kolory potrzebują dużo światła słonecznego, żeby wyglądać naturalnie. Myślę jednak, ze te zdjęcia nie wyszły najgorzej :) 


A teraz zima w moim mieście:




Mam nadzieję, że w przyszłym tygodniu znajdę więcej czasu i zrobię coś z zaplanowanych rzeczy :)

Dziękuję, że czytacie, że jesteście, że komentujecie!


10 komentarzy:

  1. Te Twoje kolorki są jak uśmiech tęczy:)U mnie też zima na całego, pozdrawiam więc cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam wiosenne kolorki:)))A zdjęcia zimowe są przepiękne, u mnie dziś też tylko sypie i sypie:)Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna zima! Wyobraź sobie, że i u mnie trochę popruszyło!!:)))

    Założyłabym ten komplecik oj założyła i to właśnie zimą, kiedy kolory uzupełniać szczególnie trzeba:))

    Buziaki!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny komplet i zdjęcia zimy również :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolory właśnie takie na przekór pogodzie, pięknie wyglądają w połączeniu z bielą śniegu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kolory!
    Bardzo lubie zimowe zdjęcia :)
    Ja ledwo żyję. Chwilowo kręgosłup odmówił posłuszeństwa :/
    Miłego dnia
    :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Są cudne, piękne kolory, takie żywe a przy bieli faktycznie wiosna :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze , a taką zime lubię.

    OdpowiedzUsuń