poniedziałek, 21 stycznia 2013

Kilka zmian i chwalenie się :)

Witajcie!

W tym roku postanowiłam zmienić kilka rzeczy w twórczym świecie. Zaczęłam od bloga. Już dawno chodziło mi po głowie zrobienie nowego banera. Mistrzynią photoshopa nie jestem, ale pobawiłam się trochę i wyszło mi to co widzicie :) Jak wam się podoba? Do mnie przemawia, ponieważ teraz blog jest jaśniejszy i bardziej przejrzysty...a przynajmniej tak mi się wydaje :)

Planuję jeszcze wprowadzić kilka kosmetycznych zmian w wyglądzie, ale to już później.

A teraz chwale się :D

Ostatnio wygrałam śliczną nagrodę u Paulyntolyny. Przywędrował do mnie PAN MIŚ.


 Jest malutki, potrafi usiąść. Ma cieplutki sweterek i spodenki :)

Do tego jeszcze dostałam malowany kamyczek:


 Oraz przydasie w postaci tasiemek (bardzo trafione zresztą!):


Bardzo, bardzo dziękuję! Zawsze cieszę się z blogowych prezentów i czekam na nie jak dziecko na prezent od mikołaja :)

Na dzisiaj to tyle. Udanego poniedziałku (o ile w ogóle poniedziałek może taki być) i do następnego! :D

16 komentarzy:

  1. Wszystko śliczne!:)

    Buziaki:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zmiany na blogu:))To mi się podoba, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. zmiany śliczne, tak się łagodnie zrobiło...
    a niespodzianki jakie przywędrowały do Ciebie super!!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Oprawa graficzna bloga bardzo ładna. Śliczne prezenty przygotowała dla Ciebie moja siostra:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Banerek śliczny, ja się nosze z zamiarem zrobienia swego ale jakoś zupełnie nie mam pomysłu :( a wygrana super

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście - jest przyjemniej, łagodniej i jakby romantyczniej :) ja tak wolę! Gratuluję prezentów, to zawsze jest bardzo przyjemne :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję wam za przemiłe słowa :)
    Nie byłam pewna tych zmian, ale teraz już wiem, że było warto trochę posiedzieć i pokombinować :)
    Buziaki wam przesyłam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Same śliczności otrzymałaś, a co do nowego wyglądu bloga bardzo mi się podoba :) Zapraszam Cię również do siebie po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. o rany normalnie aż dziwnie się tu czuje, ale duża zmiana z czarnego na taki jasny, ale bardzo fajna a banerek główny przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo się cieszę, że wstążeczki się przydadzą:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nowa szata Bloga bardzo ładnie wygląda, rzeczywiście jest dużo jaśniej niż było, a prezentów zazdroszczę zwłaszcza misia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam do mnie po wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. !!! zmiany bloga są piękne, faktycznie zrobiło się jaśniej już czuć wiosne na Twoim blogu

    OdpowiedzUsuń
  14. dzięki za odwiedziny. Zapraszam na CANDY - moje pierwsze ale na pewno nie ostanie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń