piątek, 25 stycznia 2013

Brąz i żółty oraz kilka słów na mój temat :)

Witajcie!

Cały czas myślę, że już niedługo wiosna, że jeszcze trochę i śnieg stopnieje :)
Czekam z niecierpliwością.

Dziś za oknem nawet świeci słońce, to komplet też taki trochę słoneczny :)


Drewno i filc zawsze ładnie się razem komponuje.




I na koniec wyróżnienia od Najry i Sosnowego Gaiku, o których pisałam w poprzednim poście.



Zasady powyższego wyróżnienia:
każdy nominowany blogger powinien:
1. podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu,
2. pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu,
3. ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie,
4. nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują,
5. poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.


7 faktów o mnie:

1. Nie umiem się obrażać. Nigdy tego nie robię chociaż może czasem powinnam :)
2. Nie jestem ryzykantką.
3. Uwielbiam koty :)
4. Jestem herbato - maniaczką. Jeśli ktoś nie wie jaki zrobić mi prezent to zawsze mówię, żeby kupił herbatę :D
5. Na ogół jestem osobą spokojną, ale jak coś mi nie wychodzi to potrafię się nieźle zdenerwować.
6. Uwielbiam oglądać filmy.
7. Uwielbiam uczyć się nowych rzeczy.

Powinnam nominować 15 blogów, ale robiłam to już nie raz. Zamiast tego proszę, żeby każda z was komentujących mnie napisała u siebie 7 faktów o sobie. Chętnie poznam was bliżej.

Pozdrawiam serdecznie!


14 komentarzy:

  1. komplecik jak zwykle śliczny:))Gratuluję wyróżnienia, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny komplet, strasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny komplecik, rzeczywiście filc zawsze pasuje do drewnianych elementów :) gratuluję wyróżnienia, a 7 faktów możesz doczytać na moim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie komponują się drewno i filc.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje. Piękne, piękne kolory. Wspaniale zestawiłaś wszytko razem :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Komplecik bardzo ładnie prezentuję się z drewnianymi przekładkami, co do śniegu ja też mam taką nadzieję. Najważniejszy mój fakt to taki że nie lubię zimy, kocham małe kudłate pieski, uwielbiam francuskie komedie, jestem czekoladożercą, lubię jasne kolory, mam prawie 30 na karku i jestem nocnym markiem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo jesienne komplet, cieakiw nawiazuje tez do stylu teno

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ fajny komplecik, choć nie przepadam za żółtym u Ciebie wyglada uroczo

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak to jest, że mi ten komplet wcześniej umknął? Jest całkowicie boski!!! No świetny w każdym calu!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) To bardzo miłe słowa!

      Usuń