środa, 5 grudnia 2012

Swetrowy :D

Witajcie!

Zamęczę was tymi kompletami, ale uwierzcie, naprawdę uwielbiam je robić :) Byliśmy ostatnio w sklepie i zobaczyłam sweter różowo - granatowo - beżowy. To połączenie tak mi się spodobało, że zrobiłam komplet i ochrzciłam go mianem "swetrowego" :D.






Przy okazji chciałam zaprosić was na mojego drugiego bloga gdzie mam zamiar umieszczać moje wiersze. Nie jestem pisarką, poetką ani nikim w tym stylu, ale lubię coś tam czasem popisać :) Skrupulatnie zbierałam moje zapiski w segregatorze i uznałam, że może nie będzie to zły pomysł jeśli je opublikuje :) 

W najbliższym czasie na blogu pojawią się moje wiersze. Mam nadzieję, że zajrzycie...a może zostaniecie na dłużej :)

Moje wiersze: Życie w słowa ubrane.


Pozdrawiam serdecznie!



10 komentarzy:

  1. Śliczne, połączenie kolorystyczne naprawdę fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie spodziewałam się, że ten fuksjowy kolor może na prawdę ładnie wyglądać :)

      Usuń
  2. Ale ładne. Mnie się kojarzy z bombkami choinkowymi przez te łączniki. Mega świątecznie odbieram ten zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Liczę, że w święta jakaś Pani się nim ozdobi ;)

      Usuń
  3. ale cudne! wspaniałe połączenie kolorków! jest idealny!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie połączenie kolorystyczne ekstra! Fajnie to wyszło! Na wiersze zajrzę na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) W takim razie zapraszam do poczytania.

      Usuń
  5. kolorki bardzo dobrze dobrane:))No i uciekam na Twojego drugiego bloga, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. I znów dobre połączenie. Z muffinkami mi sie kojarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny zestaw. Bardzo ładne kolorki posiada. Podobają mi się także metalowe elementy. Świetnie wszystko razem wygląda.

    OdpowiedzUsuń