piątek, 14 grudnia 2012

Swetrowe II oraz prośba

Witajcie!

Pamiętacie komplet, który ochrzciłam mianem swetrowy? Sprzedał się ostatnio, a że kolory przypadły mi do gustu to zrobiłam drugi - podobny :)





A teraz z innej beczki...Wyobrażacie sobie, żeby wasza babcia nie miała gdzie spędzić świąt? Albo, żeby marzła we własnym mieszkaniu?...Ja sobie tego nie wyobrażam, jednak są osoby starsze, które nie mają rodziny do pomocy i żyją w skrajnej nędzy, w kraju, w którym toaleta we własnym mieszkaniu nie jest luksusem...

Tak żyje Pan Zenek...starszy Pan, który nie ma nikogo i może liczyć tylko na ludzi dobrej woli. Mieszka na stryszku bez toalety. Żeby ogrzać się zimą potrzebny jest węgiel, na który go nie stać.

Zresztą...wszystkiego dowiecie się O TUTAJ.

Proszę, rozsyłajcie apel o pomoc dla Pana Zenka...często zapominamy o osobach starszych, które potrzebują naszego wsparcia!

Przy okazji naszła mnie refleksja...widzę czasem starszych ludzi żyjących w nędzy, liczących każdy grosz i wtedy myślę sobie, że może oni walczyli na wojnie za to, żebyśmy mogli żyć wolni...na pewno przeżyli wiele złego, ale stali murem za naszym krajem a teraz ten kraj skubie ich z każdego grosza...Mam ogromny szacunek do starszych ludzi...

W każdym razie przeczytajcie bloga, na którym jest informacja o Panu Zenku...może znajdzie się ktoś kto pomoże.


7 komentarzy:

  1. No tak starsi ludzie często nie mają lekko...Śliczny komplecik, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komplet jest naprawdę śliczny :)

    starsi ludzie zawsze najbardziej mnie wzruszają, ich bezradność i obojętność innych, to chyba najbardziej rani moje serce...

    OdpowiedzUsuń
  3. Straszne to jest właśnie, że starszą osobę w PL traktuje się gorzej niż psa:(

    Komplet bardzo Ci ładnie wyszedł:)

    OdpowiedzUsuń
  4. też mi się bardzo podobały te kolorki:)

    ahh mi też szkoda starszych ludzi:( zawsze mi przypominają moich kochanych dziadków,których już nie ma..

    OdpowiedzUsuń
  5. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Komplecik przepiękny, chociaż kontrastuje z bardzo smutną historią, których wiele w naszym kraju :(

    OdpowiedzUsuń