poniedziałek, 31 grudnia 2012

Nowy Rok!

Witajcie!

To dziś dzień Sylwestra. W nowym zbliżającym się roku chciałam wam życzyć spełnienia wszystkich zamierzonych planów. Tych poważnych i trudnych, ale także tych mniejszych, ale nie mniej istotnych. Oby nowy rok okazał się dla was lepszy i radośniejszy niż kończący się 2012!


Chciałam również podziękować wszystkim odwiedzającym za obecność, ale przede wszystkim komentującym za dobre słowo, które motywuje mnie do pracy. W przyszłym roku chciałabym spróbować nowych technik...zobaczymy czy mi się uda :)


Tymczasem podzielę się z wami prostym przepisem na pysznego drinka, który zaplanowaliśmy sobie zrobić na sylwestrową noc.


1. 60ml malibu (lub też mojego ulubionego zamiennika Bazilio)
2. Sok truskawkowy lub z czerwonych owoców np. Tymbarka
3. Wódki według uznania. Ja daję kieliszek.
4. Mrożone truskawki zamiast kostek lodu.

Drink świetnie smakuje i ładnie wygląda także polecam nie tylko na sylwestrową noc. Szczególnie przypadnie do gustu osobą, które nie przepadają za smakiem wódki, bo w ogóle jej nie czuć :)



Udanej Zabawy wam życzę i do napisania w NOWYM ROKU!


7 komentarzy:

  1. hmm musze kiedyś spróbować tego drinka!:) Również Szczęśliwego Nowego Roku!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm mniam niestety muszę się tylko napatrzeć alkoholu nie mogę, ale życzę szampańskiej zabawy i miłości w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  3. Samych pięknych chwil w Nowym Roku 2013:)

    OdpowiedzUsuń

  4. Szczęśliwego Nowego Roku i spełnienia wszystkich marzeń
    :***

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku :) Drinka według Twojego przepisu zrobię sobie jak już całkiem wyzdrowieje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłaś szybsza, nie zdążyłam wysłać informacji o wyróżnieniu na maila. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń