wtorek, 25 grudnia 2012

Nastrojowo :)

Witajcie!

Prezenty rozdane, kolacja zjedzona...Już po Wigilii...Mnie jednak nastrój jeszcze nie opuszcza. Dzień przed tym radosnym dniem poczyniłam stroik, gdyż zostały mi jedne lampki.

Choinka zrobiona jest ze sznurka obsypanego brokatem. Ładnie się mieni, jednak na zdjęciu tego nie widać za bardzo.

Dodatkiem są bombki i reszta wstążki.



Lubię takie ciepłe i nastrojowe światło. 

A jak u was z prezentami? Ja weszłam w posiadanie ślicznego aniołka, który ma przynieść mi w nowym roku dużo szczęścia i spełnienie zamierzonych planów. Zobaczymy czy się wywiąże :)

Jest malutki bo ma około 6,5 cm. Zamknięty w szklanej kuli wpatruje się w dal.



Uciekam, więc świętować dalej. Nie wiem czy w tym roku uda mi się jeszcze coś rękodzielniczego wymodzić.

W każdym razie do napisania!







7 komentarzy:

  1. Pięknie i udało Ci się zrobić bez dwóch zdań właśnie taki ciepły nastrój.

    Wyobraź sobie, że też mam aniołka w kuli:))

    Buziaki!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to za rok napiszesz mi czy przyniósł Ci spełnienie marzeń :)

      Usuń
  2. Piękna dekoracja. Choinka sznurkowa pewnie wygląda bardzo fajnie na żywo. Podoba mi się pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny aniołek i klimacik Świąteczny do pozazdroszczenia:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezwykłe ciepło! Ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam, pozdrawiam i serdecznie zapraszam do mnie.
    Szczęśliwego Nowego Roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładna choineczka:)a aniołek cudo!

    OdpowiedzUsuń