czwartek, 6 grudnia 2012

Czerwony jak wino, czarny jak noc...

Witajcie!

Czerwony i czarny nigdy się nie nudzą. Te klasyczne barwy goszczą u mnie bardzo często...głównie gdy robię prezenty :)

Tym razem nie na prezent...

Co myślicie?





Tyle rzeczy czeka na zrobienie...szydełkowe podkładki, renifer...niestety praca zawodowa jest bardzo ważna i tego nie zmienię :)

Tym nie mniej czekam na urlop...może wtedy więcej wymodzę.

Przy okazji chciałabym podziękować wam za przemiłe komentarze pod moim postami. To dla mnie bardzo ważne, że jesteście ze mną! Dziękuję!

Witam nowe obserwatorki i pozdrawiam serdecznie!

15 komentarzy:

  1. Zazdroszczę talentu:) ja dopiero dziś trafiłam na Twojego bloga...jakaś zacofana jestem...ehh:( miłego wieczorka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tam zacofana :) cieszę się, że w ogóle jesteś :)

      Usuń
  2. Wyciągam rękę i chcę chwycić te piękności przez ekran:D

    Kurcze! Moje kolory:)))

    B A R D Z O mi się podoba ten komplet!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Czerwony i czarny zawsze się sprawdza :)

      Usuń
  3. Kochana jak zawsze piękne i idealne :) Świetnie podsumowałaś kolorystykę w tytule posta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Taki komplet właśnie najlepiej prezentowałby się przy kolacji wieczornej z lampką wina.

      Usuń
  4. ja dzisiaj kończyłam mój komplet sutaszowy i też czerwono czarny:P fajne kolorki na święta:) a Twój komplet jak zawsze cudny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz czyli zgrałyśmy się z tymi kolorami :) W takim razie czekam co tam wymodziłaś :D

      Usuń
  5. Śliczna bransoletka. Lubię takie kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny! Klasyka :) praca, praca - a fe! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie...dobrze, że jest, ale lepiej by było wygrać w totka i mieć spokój :D

      Usuń
  7. Czarny i czerwony super zestawienie:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny blog, wygląd i te spadające śnieżki:D bardzo ładna biżuteria:D

    OdpowiedzUsuń