niedziela, 11 listopada 2012

Wyróżnienia :)


Witajcie!

Ostatnio otrzymałam aż cztery wyróżnienia. Jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa. Dziękuję dziewczyny za docenienie mnie i moich dzieł. Powinnam wyróżnić 11 blogów jednak robiłam to już kilka razy, więc postanowiłam nagiąć nieco zasady.

Tego typu wyróżnienie jest fajne, ponieważ można poznać inne blogerki. Proszę, więc wszystkie komentujące o odpowiedzenie na moje 11 pytań w komentarzu. Chętnie dowiem się czegoś o was. Fajnie wiedzieć z kim się rozmawia :) Więc najpierw moje odpowiedzi a potem moje pytania.



Wyróżnienie od Ani:

  

1. Ulubiona książka?   Nie mam takiej.
2. Ulubiona roślina?   Bez.
3. Kawa czy herbata?   Herbata.
4. Ulubione drzewo?  Wierzba.
5. Wiosna czy lato?   Wiosna.
6. Zachody słońca czy gwiaździste niebo?   Gwieździste niebo.
7. Bez czy konwalia?   Bez.
8. Tworzenie czego sprawia Ci najwięcej radości?   Biżuterii z filcu.
9. Telewizor czy radio?   Telewizor.
10. Ulubiony zapach z dzieciństwa?   Zapach mandarynek.
 11. Leniuszek czy ranny ptaszek?   Leniuszek :)


To samo wyróżnienie od Beaty:


1. Wiosna czy jesień?   Wiosna.
2. Schody czy winda?   Schody.
3. Jabłko czy gruszka?   Gruszka.
4. Książka czy film?   Film.
5. Pomidorowa czy ogórkowa?   Pomidorowa.
6. Druty czy szydełko?   Szydełko.
7. Muzyka poważna czy disco?   Poważna.
8. Las czy plaża?   Plaża.
9. Wąż czy chomik?   Chomik.
10. Kawa czy herbata?   Herbata.
 11. Hotel czy namiot?   Hotel.


I znów to samo wyróżnienie od Anigii:


1. Rower czy cztery kółka?   Cztery kółka.
2. Horror czy komedia romantyczna?   Horror.
3. Moja najlepsza cecha charakteru to...?   Nie umiem siebie ocenić :)
4. Moja najgorsza cecha charakteru to...?  Za szybko się denerwuję.
5. Nocny Marek czy ranny ptaszek?   Nocny Marek.
6. Czarny kot i spółka, czyli czy wierzysz w przesądy?   W niektóre.
7. Ulubione przysłowie.   Nie mam, za to mam cytat: "Ważne są tylko te dni, których jeszcze nie znamy"
8. Pierwsze życzenie do złotej rybki :)   Daj mi i moim bliskim wieczne zdrowie.
9. Drugie życzenie do złotej rybki :)   Domek, ciasny ale własny.
10. Trzecie życzenie do złotej rybki :D   Poproszę jeszcze trzy życzenia :D
11. Zmęczyło Cię odpowiadanie na te pytania? :)   Nie.


I kolejne od Sabci:


1. Hip-hop czy pop?   Pop.
2. Modelina czy koraliki?   Koraliki.
3. Srebro czy złoto?   Srebro.
4. Czekolada czy żelki? ;D   Czekolada.
5. Słońce czy deszcz?   Słońce.
6. Telewizor czy Komputer?    Komputer.
7. Ulubiony artysta muzyczny?    Elvis Presley.
8. Ulubiony przedmiot w szkole podstawowej ;D   Przyroda.
9. Tulipany czy róże?    Tulipany.
10. Ulubiony serial?   Family Guy.
11. Imię pierwszego chłopaka ;D ( pytanie niczym z złotych myśli z podstawówki ;D)   Mój obecny - Adrian :)


A oto moje pytanie:


1. Dom czy mieszkanie?
2. Lato czy zima?
3. Jaki rodzaj muzyki najbardziej lubisz?
4. Ulubiony film?
5. Pies czy kot?
6. Pracujesz zawodowo? Jeśli tak to gdzie? (pytanie dla chętnych).
7. Laptop czy komputer?
8. Domatorka czy imprezowiczka?
9. Na sportowo czy elegancko?
10. Gitara czy pianino?
11. Las czy morze?

Będę bardzo wdzięczna jeśli odpowiecie, a ja tym samym dowiem się czegoś o was :)

Pozdrowionka!


Ps. Każda, która odpowie na pytania może wziąć sobie wyróżnienie i przekazać dalej :)

3 komentarze:

  1. Gratuluje wyróżnienia :)

    1. Dom czy mieszkanie? Dom
    2. Lato czy zima? Lato
    3. Jaki rodzaj muzyki najbardziej lubisz? Różnej muzyki słucham
    4. Ulubiony film? "Władca Pierścieni"
    5. Pies czy kot? Pies
    6. Pracujesz zawodowo? Jeśli tak to gdzie? (pytanie dla chętnych). Jeszcze nie pracuję, bo dopiero szukam pracy po studiach :P
    7. Laptop czy komputer? Laptop
    8. Domatorka czy imprezowiczka? Domatorka
    9. Na sportowo czy elegancko? Zależnie od sytuacji ;)
    10. Gitara czy pianino? Gitara
    11. Las czy morze? Las

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratki! Nieźle Ci się posypały te wyróżnienia:))

    1. Dom czy mieszkanie? Dom
    2. Lato czy zima? Zima
    3. Jaki rodzaj muzyki najbardziej lubisz? Zależy,co mi wpadnie w ucho:)
    4. Ulubiony film? Przeminęło z Wiatrem i Noc Żywych Trupów
    5. Pies czy kot? I kto i pies i jeszcze rybki:)
    6. Pracujesz zawodowo? Jeśli tak to gdzie? (pytanie dla chętnych). Nie pracuję zawodowo, ale w ogóle to chcę zostać ambasadorką Jamajki i ... śpiewać reggae:))
    7. Laptop czy komputer? Komputer w domu a laptop na wyjeździe
    8. Domatorka czy imprezowiczka? Domatorka
    9. Na sportowo czy elegancko? Na swobodnie nawet jeśli na elegancko a na sportowo to raczej nie
    10. Gitara czy pianino? Jedno i drugie
    11. Las czy morze? Lubię i las i morze a więc znów: Jedno i drugie:)

    Pozdrowienia:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odpowiedzi :) Fajnie was nieco lepiej poznać.

      Usuń