piątek, 23 listopada 2012

Wyróżnienia oraz powrót do dzieciństwa

Witam was serdecznie!

Wyróżnienia przechadzają się między blogami i w końcu trafiają również do mnie. Kolejny raz zostałam wyróżniona w:


To wyróżnienie przyznały mi: Yolcia oraz Pomieszane - poplątane.


Pytania od Yolci:

1. Kolacja czy śniadanie?   I to i to, chociaż kolacja jest bardziej romantyczna.
2. Ulubiona piosenka?  Oj wiele jest takich :)
3. Książka czy film?   Film
4. Szczęście to dla mnie spędzanie czasu z Ukochanym
5. Ulubiona pora roku?   Wiosna
6. Kawa czy herbata?   Herbata
7. Moja pasja do dla mnie  Rękodzieło i filmy
8. Plecak czy torebka?   Torba na ramię

9. Romantyczna, rozmarzona, czy raczej spontaniczna i szalona?  romantyczna i rozmarzona
10. Naturell czy może make-up? Nie maluje się :)
11. Ulubiony kolor?   Szary


Pytania od Pomieszane - poplątane:


1. Piwo czy wino?   Wino
2. Herbata z kubka czy z filiżanki?   Z filiżanki
3. Pióro czy długopis?   Długopis
4. Kwiaty cięte czy doniczkowe?   Wszystkie lubię :)
5. Czego w sprzątaniu nie lubisz najbardziej?   Zmywać
6. Ile chciałabyś mieć dzieci?   Najlepiej dwójkę
7. Skarpety wełniane czy bawełniane?   Nie mam jakoś zdania :)
8. Książka czy gazeta?   Gazet raczej nie czytam więc książka
9. Na urlop w Polskę czy w Świat?   Chciałabym w świat, ale stać mnie tylko na Polskę
10. Włosy proste czy kręcone?   Proste
11. Kąpiel czy prysznic?   Lubię kąpiel, ale czas mam raczej tylko na prysznic


A teraz moje pytania:

1. Nienawidzę...
2. Kocham...
4. Ulubiona zabawa z dzieciństwa?
5. Opisz miłość w 3 słowach.
6. Gdyby istniała reinkarnacja kim chciałabyś być?
7. Największą radość daje mi...
8. Wymarzona praca?
9. Jaki był najgorszy prezent jaki dostałaś?
10. Pies czy kot?
11. Jeśli podróz to pociągiem czy samochodem?


Blogi wyróżniałam już nie raz. Nie raz też odpowiadałam na pytania nikogo nie wyróżniając. Tym razem postanowiłam wytypować 5 blogów, do których często zaglądam i podziwiam :)

1. Goya
3. Cath


Skoro już tak mało rękodziełowo dzisiaj to chciałam was zapytać o jedną rzecz...PAMIĘTACIE?:




 Zdjęcia pobrane ze strony:  http://lata90te.blox.pl/2012/03/Kinder-Niespodzianki.html


Zainspirowana przez ToTylkoJa wróciłam wspomnieniami do tych pięknych kolekcjonerskich chwil :)

A już niedługo kolejna porcja filcowej biżuterii :)

Pozdrawiam!




7 komentarzy:

  1. Dziękuję ♥
    :*
    A kolekcję mam do dziś swoją i teraz syna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyróżnienia :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętamy!!! W uszach mi zabrzmiała muzyczka z reklamy hipopotamów:)

    Dziękuję za wyróżnienie:))

    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oja Cie! Nie mogę! Czaad! Skąd ja to pamiętam! Jak sama ustawiałam z moimi małymi ziomkami te ludziki w piaskownicy! To były czasy! Niestety już nie mam :( ale super, że to wynalazłaś! Dziękuję za wyróżnienie serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo dziękuję za wyróżnienie:) a jednego pigwinka to mam jeszcze tzn. już moje dzieci:) a reszta to gdzieś się rozeszła:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Ci za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O matko, teraz dojrzałam te kindery. Tak, pamiętamy! Aaaa, aż się łezka w oku zakręciła :) Pierwszy bum to chyba na krokodylki był, nie? Hipopotamki też zbierałam, no i jeszcze lewki. A jaki był zawód, jak się nie trafiło.... :D Strasznie drogie to cholerstwo było, jak na dziecięce fundusze, w tej kwestii chyba się wiele nie zmieniło :P

    OdpowiedzUsuń