czwartek, 1 listopada 2012

W zimowym stylu.

Witam serdecznie!

U mnie już nieco zimowo. Liście z drzew pospadały a poranki i wieczory zbliżają się do zera. Jedynie w dzień można jeszcze wybrać się na spacer.

Z okazji zbliżającego się mrozu postanowiłam zacząć robić już zimowe projekty. Dziś prezentuję wam komplet w zimnej, ale ciekawej tonacji kolorystycznej. Lubię różne odcienie niebieskiego stąd też króluje turkus i kobalt.






Szczecin dzisiaj pogrążony jest w deszczu, więc pozdrawiam was serdecznie, sucho i gorąco :)



13 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie kolory dobrałaś. Jest 100% zimowo i romantycznie. Do wszystkiego pasuje praktycznie ten komplet i jeszcze mi się przy bransoletce marzą takie bałwaneczki dyndające z trzech kulek, jak charmsy:D

    U mnie też szaro i buro, ale póki co jeszcze nie aż tak zimno. Wychodzę tak jak po chleb:D ....ha, właśnie w momencie jak piszę zerwała się wichura i zaczęło lać:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam zamiar zrobić naszyjnik z bałwankami, a bransoletka to też dobry pomysł :D ... Wysłałam Ci chyba tą nieszczęsną pogodę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już przestało lać. Czy to znaczy, że teraz u Ciebie pada?:))

      Usuń
  3. No właśnie pada :) Nie leje, ale sączy trochę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne kolory. Jak dla mnie to również idealne na pozostałe pory roku. Mi przypominają błękitne niebo z białymi delikatnymi chmurkami.

    OdpowiedzUsuń

  5. U mnie dziś w końcu wyszło słoneczko:)A prace jak zwykle piękne. Pozdrawiam serdecznie:))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny zestawik :-) Wrocław też w deszczu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. brrr, powialo chłodem :) Efekt osiagniety! próbowałabys na kulkach czasem stworzyc cos igłą, jakis ornament czy wzór, przez co biżu sa bardziej oryginalne? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałam jakiś mały wzór :) Może się wezmę i spróbuję coś wykonać następnym razem.

      Usuń
    2. Trzymam kciuki :) Początki są trudne, ale efekt zawsze ciekawy :)

      Usuń
  8. Kolory przypominają mi letnie niebo :)

    OdpowiedzUsuń