czwartek, 22 listopada 2012

Listopadowo :)

Witajcie!

Dziś mam wam do pokazania komplet filcowy, który dopiero co zrobiłam, ale zanim to zrobię chciałabym podzielić się z wami moim szczęściem.

Dziś mój ukochany Adrian ma urodziny. Dla mnie to bardzo ważny dzień, ważniejszy niż moje własne urodziny. Zawsze przeżywam ten dzień, ponieważ mój mężczyzna jest mi tak bardzo bliski i gdyby nie ten 22 listopad nie byłoby jego...nie byłoby nas. 
Oczywiście życzenia złożyłam mu już osobiście, ale napiszę tylko, że każdego dnia, a właśnie dzisiaj najbardziej, dziękuję mu, że zawsze jest przy mnie. Zawszę mogę na niego liczyć. Przytula mnie gdy płaczę i cieszy się razem ze mną gdy spotyka mnie jakaś radość. Zawsze wspiera mnie w moim planach i pomaga gdy szlag mnie trafia jak coś mi nie wychodzi :)
Jest moim spełnieniem dziewczęcych marzeń o "rycerzu" i moją podporą. 


No dobra to tyle jeśli chodzi o urodziny :) Czas na komplet:





Komplet zaraz pojawi się na Allegro i Agrafce. A tymczasem pozdrawiam was serdecznie!

12 komentarzy:

  1. Komplet śliczniutki:))Wszystkiego najlepszego dla ukochanego:))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny komplet!

    Sto lat dla Adriana:) Jak wspaniale, że masz swojego rycerza!

    Ściskam Cię mocno i pozdrawiam Was oboje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięęęęękuuuuuujeeeeeemy! :) Rycerz jest, koń jest (czytaj samochód) jeszcze tylko własnego zamku brakuje ;)

      Usuń
  3. I zamku się doczekanie :) dołączam się do życzeń i cieszę się z Twojego szczęścia!!! Komplet kolorystycznie bardzo mi odpowiada :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wszystko :) Mam nadzieję, że w końcu doczekamy się zamku.

      Usuń
  4. ko0mplecik w super kolorach:) ahh Ci mężczyźni, ja też sobie nie wyobrażam życia bez mojego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze mieć Ukochanego...kobieta musi mieć silne ramie, żeby mogła czasem sobie pobiadolić :)

      Usuń
  5. wszystkiego najlepszego dla Adriana! i fajne te gwiazdeczki na blogu

    OdpowiedzUsuń
  6. W zachwycie jestem jak zwykle :)
    Piękne kolory wykombinowałaś.
    Życzenia Najlepsze :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki prawdziwy zimowy klimat u Ciebie z tym śniegiem prószącym :)
    I mroźna kolorystyka kompletu pasuje idealnie...

    Serdeczności dla Adriana i uściski dla Ciebie!
    :)))

    OdpowiedzUsuń