sobota, 24 listopada 2012

Krótko i na temat :)

Witajcie!

Kurcze ta mgła dobija chyba nie tylko mnie. Południe a ciemno jak wieczorem. No cóż...Ostatnio przeglądałam zdjęcia z wakacji i zatęskniłam za słońcem i morzem, ale żeby was nie dobijać nie pokażę kwiatów skąpanych w słońcu :) Pokażę za to korale, które niedawno znalazły właścicielkę...trochę poczekały, ale się doczekały.




No i jeszcze moja bransoletka wakacyjna. Zrobiłam sobie kiedyś taką ze sznurków. Nosiłam całe lato, więc się trochę zużyła, ale jest na prawdę prosta w zrobieniu i bardzo ładna :)



Mam nadzieję, że po weekendzie nic mi planów nie popsuje i stworzę to co zamierzałam...

Trzymajcie się!


12 komentarzy:

  1. Świetne te korale są. Kolory super i ten kwiatek też. Wszystko się łączy z wyczuciem. Dołączam korale do moich ulubionych tworów!

    Słonce i morze to moje klimaty ehhh...:)

    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Korale robiłam w wakacje, ale i na nie przyszedł czas :)

      To też i moje klimaty :)

      Usuń
  2. śliczne korale, ta mgła mnie też dobija:((Tęsknie za słońcem, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tęsknie, więc jak chociaż na chwilę wyjdzie to się cieszę :)

      Usuń
  3. ale cudne te korale z kwiatem!

    OdpowiedzUsuń
  4. Korale z kwiatuchem przepiękne i takie niebieskie:):)
    Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też mam już dość tej mgły i wilgoci w powietrzu. Bardzo ładny naszyjnik.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mi od tej wilgoci włosy się puszą...

      Usuń
  6. Przepiękne korale, ten kwiat przy nich rządzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. No właśnie sie zastanawiałam, skąd Ty takie światło teraz wytrzasnęłaś :)

    OdpowiedzUsuń