środa, 21 listopada 2012

Już nieco bardziej świątecznie :)


Witajcie!

Na blogach już kipi od świątecznej biżuterii i ozdób. Ja też powoli wchodzę w ten klimat. Stąd trochę biżuterii świątecznej.


Komplet, bransoletka i naszyjnik z czapeczką mikołaja:


Kolejny komplet jest z choinką. I tu zaznaczam, że zrobiłam bransoletki w dwóch egzemplarzach, gdyż jedną sama noszę :)



Na koniec naszyjnik z gwiazdą z masy perłowej.



Ostatnio udało mi się wygrać mały prezent w losowaniu u Mebeliny. Piszę mały, ponieważ było to trzecie losowanie. Nie wygrałam nagrody głównej, ale w rzeczywistości prezent był duży i piękny i jestem bardzo zadowolona.

Otrzymałam piękne kolczyki, przydasie, herbatkę i serwetki, które mają zachęcić mnie do spróbowania decoupagu, jednak nie zrobiłam im zdjęć...



Kolczyki w rzeczywistości wyglądają o wiele lepiej :) Zresztą zajrzyjcie do mebeliny to się przekonacie.

Pozdrawiam was wszystkie!







22 komentarze:

  1. Naszyjnik z gwiazdką jest piękny, taki stonowany w kolorach nadaje się do świątecznej kreacji.
    Odpowiadam na pytanie z bloga jestem z Krakowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że długo zastanawiałam się co z tą gwiazdą zrobić, aż wpadłam na pomysł naszyjnika :) Fajnie, że się podoba.

      Usuń
  2. naszyjnik z gwiazdą jest cudny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne te Twoje naszyjniki.
    Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Trzeba czasem wykombinować coś innego :D

      Usuń
  4. O rany! Zestaw ciastkowy i mikołajowy!!! Wspaniałe! Ten z gwiazdą też bardzo ładny. Bardzo wyważony. Do tej szarej sukienki z kolażu by mi pasował! :)

    Gratki. Fajna Biżu i przydasie:)

    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z nagród jestem bardzo zadowolona. Z koralików na pewno coś wykombinuję :)

      Szkoda, że nie mam więcej takich gwiazdek, coś jeszcze bym pokombinowała...Już lecę zerknąć co to za sukienka była :D

      Usuń
  5. Witam:) zapraszam do siebie po wyroznienie:) cudne te filcowe poTworki:) pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A po wyróżnienie na pewno się zgłoszę :)

      Usuń
  6. Śliczne kompleciki:))Gratuluję prezentu jest bardzo ładny:)Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Byłam zaskoczona jak te kolczyki pięknie wyglądają.

      Usuń
  7. Kochana biżuteria ładna, a naszyjnik z gwiazdą jest cudowny. Jesteś bardzo pomysłową osóbką :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna biżu, naszyjnik z gwiazdą to fajny pomysł i ten komplet z choinką mi się bardzo podoba :)
    Fajnie coś wygrać nie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze jest radość gdy uda mi się coś wygrać :)

      Usuń
  9. naszyjnik z gwiazdką cudo:) cieszę się, że Ci się podobają prezenty:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobają i to jak :) Serwetki czekają, ale to raczej po nowym roku dopiero :)

      Usuń
  10. Faktycznie, na małą pocieszajkę to nie wyglada, kolczyki robią wrażenie! Oficjalnie zazdroszczę :D Komplety stricte wigilijne, ale jakie pomysłowe i śmieszne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie miały być :) Nie za poważne... Radosne jak wigilia z rodziną :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawijańce, ślimaczki są super!:)
    Świąteczna biżuteria jest świetnym pomysłem :)

    OdpowiedzUsuń