poniedziałek, 19 listopada 2012

Jeszcze jedne zimowe :)

Witajcie!

Dziś zimowo. Chociaż stwierdzam, że ogólnie większe zainteresowanie jest na brązy i beże to o tej porze roku nie może zabraknąć śniegowo - mroźnych wyrobów :)

Już niedługo choinki i czapeczki mikołaja :)

Tymczasem wspomniany komplet turkusowo - różowy.







Na koniec trochę muzyki, czyli piosenka, z którą ostatnio się nie rozstaję :)




Witam nowe obserwatorki!


Jeszcze jedna wiadomość...Kotka mojej blogowej koleżanki ToTylkoJa PANNA MIAU bierze udział w konkursie. Serdecznie zapraszam was do głosowania na nią! Można to zrobić O TUTAJ.

Poniżej Panna Miau we własnej osobie:


Wspomóżmy Pannę Miau :) Ona takie piękne miny uskutecznia :D





15 komentarzy:

  1. Rzeczywiście naszyjnik ma zimowy charakter. Ja gustuję w brązach również, ale naszyjnik w takich kolorkach też chętnie bym założyła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że dostrzegasz w nim urok :) Wiadomo...trzeba mieć do czego taki naszyjnik nosić :)

      Usuń
  2. Ładnie Justynko jak zawsze :), a ja moich kulek filcowych znaleźć po sprzątaniu nie mogę. nie mam pojęcia gdzie je wcisnęłam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A kulek poszukaj...Ja w końcu zrobiłam sobie oddzielne pudełka na kulki bo czasem gdzieś ginęły :)

      Usuń
  3. Śliczny naszyjnik:)Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie Ci wyszła zimowa kolekcja! Choinki i czapeczki mikołaja powiadasz? Jestem ciekawa, co zmajstrujesz, hihi:D

    Bardzo Ci dziękuję, za wspieranie mojej ukochanej Panny Miau. Jesteś kochana!:)

    Buziaki!!!:))

    PS. Ucałuj Tygryska w łapciulki, które oddały głos:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet zmajstrowałam coś dla siebie z choinką :D Tygrys ucałowany i pogłaskany. Często jak piszę do Ciebie to się rozkłada do głaskania, bo wie, że blogowe koleżanki mu wysyłają :D

      Usuń
  5. Beauty! Piękny komplet :) fajna muza!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Posłuchaj sobie innych jej piosenek...ma na prawdę fajne utwory :)

      Usuń
  6. cudny! mi właśnie takie kolorki najbardziej się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny komplecik:)I zapraszam do mnie po wyróżnienie :)
    http://pomieszane-poplatane.blogspot.com/2012/11/i-mi-sie-dostao.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Super połączenie kolorów :)Bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama słodycz! Kojarzą mi się z koralami dla jakiejś małej królewny :)

    OdpowiedzUsuń