czwartek, 8 listopada 2012

Jesień/Zima :)

Witajcie!

U mnie ostatnio twórczo. Powstają nowe zimowe wyroby, jednak wróciłam jeszcze na chwilę do jesieni, która tak naprawdę jeszcze nas nie opuściła (i dobrze!). U mnie dziś za oknem 9 stopni co mnie bardzo uszczęśliwia.

Tak, więc najpierw pokażę wam mroźny komplet a kolorze błękitu i pudrowego różu.






Na koniec komplet w całej okazałości :)



Kolejny komplet to powrót do jesieni...a raczej próba zatrzymania jej. Korale z szyszką zrobioną również z filcu. Mi się podoba a wam? Do tego bransoletka z filcowych kulek.




Powstał też nowy bordowy komplet, ponieważ poprzedni szybko znalazł nową właścicielkę :) Ale to już w kolejnym poście.

Dostałam również wyróżnienia od Ani, Beaty oraz Anigii. Tak bardzo się cieszę, że dziewczyny mnie doceniły! Obiecuję jednak, że pochwalę się tymi wyróżnieniami w następnym poście, ponieważ dziś już padam...W końcu muszę odpowiedzieć na pytania i wymyślić swoje :)

Całuję więc Anię, Beatę i Anigę oraz wszystkie odwiedzające!

Pozdrawiam!











11 komentarzy:

  1. Pierwsza ma śliczne kolory, nie przepadam za pastelami, ale ładnie skomponowany komplet :) Drugi natomiast trochę mnie przeraża ilością wzorów i kształtów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, trzeba takie coś po prostu lubić :)

      Usuń
  2. Piękny komplet z szyszką! Po prostu bardzo mi się podoba. Jest mega trafiony w mój gust!!! Piękności!

    Gratuluję wyróżnień i życzę kolorowych snów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mam jeszcze jedną taką szyszkę, ale narazie nie mam pomysłu co z nią zrobić :)

      Usuń
  3. Oba kompleciki bardzo ładne. Pierwszy w pastelowych kolorkach jest bardzo delikatny, drugi jesienny i leśny, czyli również w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jakoś polubiłam te filcowe szyszki.

      Usuń
  4. Śliczne prace i ładne kolorki, gratuluję wyróżnień, pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy komplet jest cudowny!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio odkryłam u siebie to pastelowe połączenie i przyznam, że jak dokupię wełnę to na pewno do niego wrócę :)

      Usuń
  6. Przepiękne kule! Ale cudowne zestawienie - niebieski i pudrowy róż moje ukochane :))) super!

    OdpowiedzUsuń