czwartek, 29 listopada 2012

I znów komplet :)

Witajcie!

Ostatnio wena mnie nie opuszcza, co nieuchronnie doprowadzi do tego, że zasypię was kompletami :) Mam nadzieję, że nie będziecie złe? :D

Zauważyłam, że nawet zimą ludzie chętnie kupują wyroby filcowe w bardziej wiosennych i letnich kolorach (czyżby to był lek na mgłę i ogólną niechęć do życia?). Cieszy mnie to bardzo i ja też postanowiłam zrobić sobie tęczową bransoletkę, co bo nastrój poprawić :D A co! 

To wszystko jednak w swoim czasie. Na razie stonowane kolory :) Nowy komplet bordowo - błękitny.





Pozdrawiam was serdecznie i do kolejnego napisania!


Ps. Chociaż pora późna, zajrzę jeszcze na wasze blogi :)


11 komentarzy:

  1. Powinnaś napisać :) - "I znów piękny komplet!"
    Bardzo mi się podoba :)
    Buziaki
    Miłego Dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Dużo radości sprawiają mi takie słowa :)

      Usuń
  2. Jak zwykle śliczny:))Miłego dnia:))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Perełki idealnie pasują do tych bordowych korali, fajnie muszą wygladać założone, właśnie przez wzgląd na te ciemniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Komplet jest bardzo ładny. Świetnie wyglądają tak dobrane kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny komplet. Bardzo świąteczny a te czerwone koraliki nadają mu słodyczy:)

    Wyobraź sobie, że ja chodzę przez cały rok tak samo kolorowo i w ogóle nie dzielę ubraniowych barw na pory roku:D

    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to Ci się chwali :) Ja właściwie też nie dzielę, chociaż wolę stonowane kolory. Czasem jednak można trochę ożywić ubiór ;)

      Usuń
  6. Bardzo piękny komplet! Kolory fajnie skomponowane :) a też mi się wydaje, że filcowa biżu chętniej się sprzedaje jesienią i zimą :) w sumie mnie to nie dziwi, nie ma lepszego zestawienia niż sweter i korale z filcu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie jest tak jak piszesz :) Ja bardzo lubię swetry, więc i filcowymi dodatkami nie pogardzę :)

      Usuń
  7. Kiedyś też filcowałam kulki:) Ale szybko się znudziłam. Wiem ile to kosztuje pracy. Pięknie połączyłaś kolory! Właśnie organizuję konkurs na blogu. Może skusisz się na lampkę? Zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny komplet, taki jesienno-zimowy :)

    OdpowiedzUsuń